Miesten selkärangattomuus
mikseivät miehet edes käryn jälkeen halua tai pysty päättämään kumman naisen kanssa olisivat vaan yrittävät pokkana jatkaa kumpaakin suhdetta? Samoin jos kyllästyvät parisuhteeseen, eivät voi sanoa kyllästyneensä vaan sikailevat entistä enemmän että vaimo tai tyttöystävä tajuaisi jättää miehen. En ymmärrä. Miten miehet eivät pysty puhumaan suoraan asioista tai edes muodostamaan mielipidettä kenen kanssa olla. Olen vain 30v mutta jo kyllästynyt miehiin.
Kommentit (22)
Koska miehet haluu syödä puuroa kahdella lusikalla. Joo, oon samaa mieltä, parisuhteet ei toimi.
mikseivät ihmiset tajua ettei raja useinkaan kulje miehet ja naiset linjan välillä?
Lähinnä ihmetyttää ovatko miehet tyytyväisiä kun ajelehtivat minne sattuu kuin olisivat tahdottomia. Ehkä muunkinlaisia on, mutta ei ole tullut minulla vastaan. Itse olen kiltti ja siedän kai liikaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet haluu syödä puuroa kahdella lusikalla. Joo, oon samaa mieltä, parisuhteet ei toimi.
Ongelmani on että haluaisin perheen. Tai niin luulin. Nyt ehkä vain lapsia ilman miestä.
Ap
Oletko siis testannut kaikki suomalaiset miehet?
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis testannut kaikki suomalaiset miehet?
Naisten seksismistä huomauttaminen on naisvihaa.
Ei kannata sekaantua pelimiehiin.
Tietääkseni kukaan ei ole ollut ns pelimies, mutta yhden varatun taholta taisin tulla kusetetuksi aika rankasti. Hän ei sikaillut vaan ei pystynyt päättämään ja olisi halunnut pitää molemmat naiset kai hamaan tappiin. Poikaystävät ovat alkaneet mulkkuilla kun eivät pysty sanomaan ettei enää kiinnosta. Ap
Olisi ihanaa kun mies voisi rehellisesti kertoa kiinnostaako vai ei eikä niin että huonontuvasta käytöksestä pitäisi päätellä miehen muuttunut mieli ja jos kysyy onko jotain vialla niin ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkseni kukaan ei ole ollut ns pelimies, mutta yhden varatun taholta taisin tulla kusetetuksi aika rankasti. Hän ei sikaillut vaan ei pystynyt päättämään ja olisi halunnut pitää molemmat naiset kai hamaan tappiin. Poikaystävät ovat alkaneet mulkkuilla kun eivät pysty sanomaan ettei enää kiinnosta. Ap
Puhut miesten selkärangattomuudesta, mutta itse jaat tietoisesti lettua varatuille miehille? Ok.
Ilmoittaudun annetun miesmallin vastaisena yksilönä. En joutuisi koskaan tuollaiseen valintaan, koska en pettäisi suhteessa.
Jatkossa siis avaat tällaiset otsikot:
Miesten (paitsi sen yhden av-palstalaisen) selkärangattomuus
itse ongelmaan, vaihda viiteryhmää, josta miehesi valitset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhut miesten selkärangattomuudesta, mutta itse jaat tietoisesti lettua varatuille miehille? Ok.
Uskoin kun hän vakuutti haluavansa kanssani naimisiin ja perheen ja että oli muutenkin jo Eroamassa.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoittaudun annetun miesmallin vastaisena yksilönä. En joutuisi koskaan tuollaiseen valintaan, koska en pettäisi suhteessa.
Jatkossa siis avaat tällaiset otsikot:
Miesten (paitsi sen yhden av-palstalaisen) selkärangattomuus
itse ongelmaan, vaihda viiteryhmää, josta miehesi valitset.
Ei minulla tietääkseni ole tiettyä viiteryhmää, poikaystävillä erilaiset taustat. Lopputulos sama. Olen ollut kaikille aina kiva ja joutunut hyväksikäytetyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskoin kun hän vakuutti haluavansa kanssani naimisiin ja perheen ja että oli muutenkin jo Eroamassa.
Ei kai KUKAAN enää tuohon halpaan mene? Eihän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olit todella hölmö, mutta siitä voit syyttää vain itseäsi. Ikävää toki, että mies kusetti noin lahjakkaasti. Varatut pitää ottaa halpana hupina ja käyttää heitä omiin tarpeisiinsa niin kauan kuin itseä huvittaa. Niin varattukin tekee sinulle. Win-win.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai KUKAAN enää tuohon halpaan mene? Eihän?
Kumit jätettiin pois ihan sovitusti niin luulin siitä ettei vaan puhunut paskaa... Eli joo kai menin helppoon.
Kaikkimiehetsitäkaikkimiehettätä. Juujuu.