Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole 100 % työkykyinen, mutta ei ole varaa sairaslomaan

Vierailija
08.08.2016 |

Ei, en tartuta muita. Mulla on vain toisessa kädessä kamala kipu olka- ja kyynärvarressa. Työterveyshuoltoon ei kuulu lääkäriä meillä ja eivät ota päivystykseen tämän takia, luulisin, kun eivät ottaneet silloinkaan, kun en pystynyt kävelemään. Kädet ovat työvälineeni. Teen niin paljon vasemmalla kuin pystyn, muutoin olen kipulääkkeiden ja kipugeelin varassa. Mulla on työssäkäynnin kustannukset isot, joudun mm. pitämään kakkosasuntoa. Olin tänään aika tuskaisena töissä. Onneksi työnantaja tulkitsi tuskani johtuvan siitä, että minulla kuoli omainen pari viikkoa sitten. Nyt kirjoittelen vasemmalla kädellä, mikä on terve. Nilkka on myös kipeä, mutta se ei haittaa töissä ja pääsen sinne pyörällä. Lääkäriin pääsy on myös siitä hankalaa, että kotikuntani on 200 km päässä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on melkein sama. Oikean isovarpään kynnen oikeassa reunassa on kipeän tuntuinen tulehdus. Sen verran vaivaa, että ei pysty töiden ohella surffaa vauva.fi sivustolla kuin tunnin päivässä. Harmittaa! En todellakaan ole myöskään 100 % kykyinen, mutta ei varaa saikkuun. 

Vierailija
2/7 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on melkein sama. Oikean isovarpään kynnen oikeassa reunassa on kipeän tuntuinen tulehdus. Sen verran vaivaa, että ei pysty töiden ohella surffaa vauva.fi sivustolla kuin tunnin päivässä. Harmittaa! En todellakaan ole myöskään 100 % kykyinen, mutta ei varaa saikkuun. 

Lisätään vielä, että teen siis ns. toimistotyötä, jos ei tullut selväksi :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä en surffaa töissä netissä muuta kuin työasioissa. Lopetan työni pääsääntöisesti klo 16, joten en ole kirjoittanut viestejäni töistä. Kellonaika aloitusvieistillä on 19.26. Ap. 

Vierailija
4/7 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö, kukapa olisi 100% työkykyinen aina? Ja miten niin varaa saikkuun?

Vierailija
5/7 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin ja terveyskeskukseen pääsee kuntarajojen yli. Se on vanha juttu että vaan omaan kuntaan. Varaat vaan niin pääset. Toki mitä pidempään odotat ennen kun varaat niin sitä pidemmälle aikakin menee.

Eikös ratkasu löytyisi ennemmin terveydenhuollon ammattilaiselta kun täältä.

Vierailija
6/7 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö, kukapa olisi 100% työkykyinen aina? Ja miten niin varaa saikkuun?

Tulotaso laskee ja vuokrat on silti maksettava, pelkään pahoin, että tällä kertaa se vaatii jo leikkauksen. 

Vierailija
7/7 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hjhjhjhj kirjoitti:

Lääkäriin ja terveyskeskukseen pääsee kuntarajojen yli. Se on vanha juttu että vaan omaan kuntaan. Varaat vaan niin pääset. Toki mitä pidempään odotat ennen kun varaat niin sitä pidemmälle aikakin menee.

Eikös ratkasu löytyisi ennemmin terveydenhuollon ammattilaiselta kun täältä.

Ei ne täällä kyllä ota terveyskeskukseen muuta kuin päivystystapaukset. Olen yrittänyt.