Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näköhäiriö - auttakaa!!

Vierailija
08.08.2016 |

Tänään olin työpaikan palaverissa istuin siinä pöydän ääressä ja tuijottelin eteeni kun yhtäkkiä huomasin että silmissäni ns. "pomppi m" näkökenttä vasemmalta oikealle kokoajan... En osaa selittää sitä tarkkaan mutta kuva pomppi edestakaisin mihin vaan katsoinkaan ja samalla alkoi huimaamaan. Huimaaminen tuli samaan aikaan kuin tuo näköhäiriö ja tämä "kohtaus" kesti ehkä n 2-4 minuuttia.... Ei ollut väsymystä tai päänkipua edes. Lasit minulla on ja olivat päässä kun tämä tapahtui. En tiedä mikä tämä oikeen oli, onko teillä ollut tälläistä...?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/11 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene heti lääkäriin. Todennäköisesti migreeni/väsyneet silmät tms. mutta ehdottomasti menet heti näytille ettei ole tulppa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla jotain aivoverenkiertohäiriötä tai -infraktia...Mene heti lääkäriin.

Vierailija
4/11 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ohimennyt näköhäiriö liittyi rytmihäiriön aiheuttamaan pieneen tukokseen. Miehellä on nyt Marevan lääkitys ja betasalpaaja käytössä.

Vierailija
5/11 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene heti lääkäriin. Todennäköisesti migreeni/väsyneet silmät tms. mutta ehdottomasti menet heti näytille ettei ole tulppa!

Voi olla epilepsiastakin kyse.

Vierailija
6/11 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että voi ärsyttää. Menin tänään työterveyshuoltoon sitten lääkärille kertomaan tästä mitä eilen tapahtui ja lääkäri naureskeli minulle ja sanoi rivien välistä että olen luulosairas. Ei ottanut yhtään tosissaan ja sanoi että jos tulee toiste niin sitten lääkäriin, että jaahas jäänpä nyt odottelemaan toista "kohtausta"....

Ap.

Vierailija
7/11 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalla todennäköisyydellä, jos vielä tänne pystyt kirjoittelemaan, on kyse migreenistä tai lasiaissumentumista (googlaa).

Migreeni menee ohi. Verenkiertohäiriöt ei. Migreeni harvoin on noin pienessä mittakaavassa. 

Vierailija kirjoitti:

Että voi ärsyttää. Menin tänään työterveyshuoltoon sitten lääkärille kertomaan tästä mitä eilen tapahtui ja lääkäri naureskeli minulle ja sanoi rivien välistä että olen luulosairas. Ei ottanut yhtään tosissaan ja sanoi että jos tulee toiste niin sitten lääkäriin, että jaahas jäänpä nyt odottelemaan toista "kohtausta"....

Ap.

Vierailija
8/11 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa törkeä työterveyslääkäri, näköhäiriöt on vakava asia, varsinkin jos ei ole migreenipotilas ja tuttu näköhäiriö. Mutta tosiaan tuo sinun näköhäiriö kuulostaa enemmän väsyneistä silmistä tai niskan jumiutumisesta johtuvalta, mutta silti suosittelen aina uuden näköhäiriön tullessa menemään lääkäriin. Ja ihan suoraan ensiapuun. Kaksoiskuvia jos näkee niin kyseessä on varma tulppa ja kova kiire.

Vierailija
9/11 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalla kerralla pyri venyttelemään niska-hartiaseutua, nouse seisomaan ja paina sormia varpaisiin. Häiriö voi johtua myös lihaskireydestä.

Vierailija
10/11 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ensin, että mielenterveydestä.

Kokenut kirjoitti:

Seuraavalla kerralla pyri venyttelemään niska-hartiaseutua, nouse seisomaan ja paina sormia varpaisiin. Häiriö voi johtua myös lihaskireydestä.

Vierailija
11/11 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut hormonaalista migreeniä muutama vuosi sitten paljonkin, eli hirveä hedari ja pahoinvointia, nyt ollut vuosia tosi harvoin, kerran lähiaikoina sain ns aurallisen migreenin, eli näköhäiriöitä ja työterveydestä lähettivät heti neurologille ja tämä pään magneettiin....on kyllä tosi ärsyttävää, että sua ei otettu todesta, yritä ensi kerralla, mennä toiselle lääkärille, siis jos tuo toistuu...