Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei tämä ihastuminen näköjään mene koskaan ohi

Vierailija
08.08.2016 |

Olen ollut jo kohta vuoden ihastunut työkaveriini. Kuvittelin, että pääsisin kesän aikana tunteistani eroon, mutta mitä vielä. Asiaa ei auta yhtään se, että mies on minulle mukava ja vietämme aikaa yhdessä. Tämä ei todellakaan ole hauskaa! Millä ihmeellä näistä tunteista pääsee eroon? Ei näytä välttelykään auttavan, kun juuri olin hänestä viisi viikkoa erossa..

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastus väljähtynee jos illuusio miehestä särkyy. Keskity hänen negatiiviisin puoliin ja katsele muita miehiä. Minun ihastukseni ovat aina, joskus vuosien päästä niille voi jo hymyilläkin että mitä ihmettä sitä tuossakaan urpossa näki.

Vierailija
22/23 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmasta kommentista jäi sana laantuneet. Eli semmoista miestä ei ole jota olisi fiilistellyt yli 10 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastus väljähtynee jos illuusio miehestä särkyy. Keskity hänen negatiiviisin puoliin ja katsele muita miehiä. Minun ihastukseni ovat aina, joskus vuosien päästä niille voi jo hymyilläkin että mitä ihmettä sitä tuossakaan urpossa näki.

Olen yrittänyt. Ennen tykkäsin flirttailla harmittomasti muiden miesten kanssa, mutta nyt minua ei kiinnosta enää sekään ollenkaan. Tänäänkin eräs komea mies yritti aloittaa silmäpelin junassa, mutta minä en osaa enää edes flirttailla muille..

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme