Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi köyhät käsketään töihin?

Vierailija
08.08.2016 |

Mitä järkeä siinä on? Kuitenkin tukia nostamalla saa saman rahan paljon helpommalla. Ihan turhaa näännyttää itsensä jossain "eivoisivähempääkiinnostaa" töissä, kun kotona lepäämällä saa saman rahan. Mua todellakin ärsyttää välillä työkkärin ahdistelu. Rahat vaan tilille ja siellä päässä olkaa hiljaa!!

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että semmoinen provo. Ei kovin tuore tällä kertaa, mutta ihan varmaan joku jaksaa suuttua taas kerran.

Vierailija
2/32 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätään vielä, että miksi ei voida samantien maksaa jokaiselle kansalaispalkkaa 2 000 €/kk?? Sitten ei kenenkään tarttis täytellä tukilappuja ja juosta virastoissa. Kyllä osaa päättäjät olla tyhmiä!! Joku voisi kirjoittaa eduskuntaan tästä aloitetta. Kansalaispalkka vain tilille, naps. Se ei olis keltään pois!! AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tää yhteiskunta nyt vaan pyöri niin että toiset raataa töissä ja toiset makaa kotona. ymmärrän toki jos oot sairas mut sit kantsis hakee työkyvyttömyyseläkettä (joo tiedän että vaikee saada). ja ei kai kaikki työ oo sun mielestä turhaa paskaa? mikset hanki semmosta ammattii mikä kiinnostaa

Vierailija
4/32 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei vaan kiinnosta mikään työnteko tai ahertaminen. Ei sillä, että olisin sairas tai jotain. Pökötys sohvalla on vaan paljon kivempaa. Muuta en aio tehdä. Mut toki rahaa elämiseen. Eli perusturvaa tai eläkettä tilille, olisi ihan jees ja mahdollisimman paljon. Saiskohan työkyvyttömyyseläkkeen ihan vaan sillä kun ei vaan kiinnosta mikään työnteko? Ap

Vierailija
5/32 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska työlle elämänsä ja identiteettinsä uhrannut lammas kokee ikävänä jos joku nauttii elämästä ilman töitä.

Vierailija
6/32 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkee provo, mutta ratkaisu olisi muuttaa tuet siten että 70% saa tekemättä mitään ja sitten jos suostuu johonkin työhön/harjoitteluun niin saa koko summan. Tällä tavalla estettäisiin passivoituminen ja se että rahaa saisi vastikkeetta.

Vierailija
7/32 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska työlle elämänsä ja identiteettinsä uhrannut lammas kokee ikävänä jos joku nauttii elämästä ilman töitä.

Minä lammas haluan turvata toimeentuloni myös sitten kun eläkeikä koittaa.

Vierailija
8/32 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tutun lääkärin kanssa diili. Hän kirjoittaa minulle A-todistuksia sopivissa pätkissä, yleensä niin, ettei sitten B-todistusta tarvita. Minulla on ollut kaikenlaisia nivelvaivoja vuosien varrella, eli sopivasti diagnoosia vaihtamalla saadaan aina uusi pätkä työkyvyttömyyttä. Sitten väliin viikko tai kaksi ansiosidonnaista ja taas uusi vaiva ja työkyvyttömyys. Näin säästetään ansiosidonnaisia päiviä. Nyt ollaan menossa jo kuudetta kuukautta näin. Laitan aina välillä näön vuoksi työpaikkahakemuksen, mutta koska olen TE-toimistossakin jo vajaakuntoiseksi luokiteltu, eivät he paljoa kiinnitä huomiota asioihini.

Vierailija
9/32 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisten loisien tukeminen pitäisi lopettaa. Kaikki sanoo että sitten rikollisuus kasvaa, mutta kasvakoon. Odotan sitä että suomeenkiin saadaan aidatut asuinalueet. Kaikki naapurit tuttuja ja elämänarvoiltaan samanlaisia. Työllistää vartiointia ja käyttämätön raha voidaan käyttää poliisin vahvistamiseen.

Vierailija
10/32 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei tää yhteiskunta nyt vaan pyöri niin että toiset raataa töissä ja toiset makaa kotona. ymmärrän toki jos oot sairas mut sit kantsis hakee työkyvyttömyyseläkettä (joo tiedän että vaikee saada). ja ei kai kaikki työ oo sun mielestä turhaa paskaa? mikset hanki semmosta ammattii mikä kiinnostaa

Helppoa, kun sen osaa!

Vai?

Vierailija
11/32 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä lammas haluan turvata toimeentuloni myös sitten kun eläkeikä koittaa.

Tämä (työtön) lammas tietää, ettei tule näkemään eläkeikää, joten otan elämiseen tarvittavat rahat nyt, kun tässä vielä jotain voi tehdäkin. Ei ole minulla elämän tarkoituksena elää mahdollisimman pitkään.

Vierailija
12/32 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kun syyssateet taas kohta tulevat. Tämä lammas saa taas vetää premiumilla oikein kunnon kuraroiskeet bussipysäkillä hytisevän elämäntapaluuserin päälle, hah!

Vierailija
13/32 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisätään vielä, että miksi ei voida samantien maksaa jokaiselle kansalaispalkkaa 2 000 €/kk?? Sitten ei kenenkään tarttis täytellä tukilappuja ja juosta virastoissa. Kyllä osaa päättäjät olla tyhmiä!! Joku voisi kirjoittaa eduskuntaan tästä aloitetta. Kansalaispalkka vain tilille, naps. Se ei olis keltään pois!! AP

Kyllä huomaa että olet todellakin kykenemätön minkäänlaiseen ajattelua vaativaan hommaan.

Vierailija
14/32 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kun syyssateet taas kohta tulevat. Tämä lammas saa taas vetää premiumilla oikein kunnon kuraroiskeet bussipysäkillä hytisevän elämäntapaluuserin päälle, hah!

Onnea, mä käännän kyllä tossa vaiheessa vielä kylkeä eli luultavimmin roiskuttelet jonkun kanssalampaasi päälle.

Vierailija
15/32 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä huomaa että olet todellakin kykenemätön minkäänlaiseen ajattelua vaativaan hommaan.

No selitä ihmeessä miksi hän on väärässä äläkä vain hyökkää henkilöään vastaan.

Vierailija
16/32 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kyllä toisaalta luksusta, kun muut raataa ja mulle tulee tukirahaa tilille. Siis nyt on niin, että ihmisten pitäisi tehdä vielä kovemmin töitä ja ylitöitä, jotta valtiolle tulisi vielä enemmän verorahaa ja jotta työttömyyskorvausta ja muita tukia voidaan nostaa. Toisaalta voihan niitä nostaa muutenkin. Se ei todellakaan ole muilta pois. Eli nyt nopsaan vaan töitä tekemään. Säälikää työtä vieroksuvaa sohvalla pököttäjää ja rahaa tilille nopsaan. Kiitos jo etukäteen :-) Ap

Vierailija
17/32 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tämä premissi työntekemisen (tai ylipäätään pelkän tekemisen) autuudesta on oikein tullut? Oliko suomalaiset niin hirveän aktiivisia ennen kristinuskon tuloa Suomeen? Onko tämä työn pakkoeetos puhtaasti luterilaisen kurin tulosta?

Vierailija
18/32 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nyt tukirahaa nopsaan tilille. Säälikää vetelää työtöntä sohvalla pököttelijää! Kansanlaispalkkaa tai lisää työkkärirahaa. Mielellään väh. 2 000 €/kk. Siis tehkää nyt muut paljon töitä ja ylitöitä, jotta valtio saa mahdollisimman paljon verorahaa. Sillä pitää kuitenkin tukea meitä, joita ei niin kiiinnosta työnteko. Se on teidän velvollisuus!!!!!! Ap

Vierailija
19/32 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä mutta köyhä.

terv. "paska"duuunia tekevä pätkätyöläinen

Vierailija
20/32 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei vaan kiinnosta mikään työnteko tai ahertaminen. Ei sillä, että olisin sairas tai jotain. Pökötys sohvalla on vaan paljon kivempaa. Muuta en aio tehdä. Mut toki rahaa elämiseen. Eli perusturvaa tai eläkettä tilille, olisi ihan jees ja mahdollisimman paljon. Saiskohan työkyvyttömyyseläkkeen ihan vaan sillä kun ei vaan kiinnosta mikään työnteko? Ap

Mielestäni em. aika surkea provo.