Haluan miehen rakastuvan älyyni
Haluaisin miehen rakastuvan tai ihastuvan minussa älykkyyteeni ja persoonaani. Enkä esim. perseeseeni, pilluuni, silmiini, saatika pukeutumistyyliin tai peräti meikkeihin(!). Näin uskon, että suhdekin olisi kestävemmällä ja onnellisella pohjalla.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Tie miehen sydämeen ja sieltä edelleen aivoihin käy pillun kautta.
Mees muualle yleistämään. Ei ole koskaan toiminut noin itseni kanssa.
Mutta kun miehet kokevat älykkäät naiset uhkana. Mitä älykkäänpi mies niin sitä vähemmän haluaa älykkään naisen koska haluaa päteä ja loistaa vain itse. Parempi olisi treenata se perse hyvään kuosiin. Tai rakastua homomieheen.
Älykkyyttä naisessa on ymmärrys antaa pillua aina kun mies haluaa. :D
Sit varmaan aloitat siitä älyn kehittämisestä....onnea valitsemallasi tiellä. Taitaa olla paha rasti?86
Ja kun olet paininut tuon kanssa aikasi, huomaat että älykäs nainen ei aseta kumppanilleen tuollaisia esivalintavaatimuksia vaan ottaa hänet sellaisena kun on. Jos sattuu tykkäämään fyysisestikkin, niin eipä tuo miinusta ole. Ja mieti mihin se mies haluaa sinussa rakastua.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun miehet kokevat älykkäät naiset uhkana. Mitä älykkäänpi mies niin sitä vähemmän haluaa älykkään naisen koska haluaa päteä ja loistaa vain itse. Parempi olisi treenata se perse hyvään kuosiin. Tai rakastua homomieheen.
Mammapalsta loistaa jälleen viisaudellaan.
Kyllä se varmaan onnistuu, jos olet oikeasti älykäs eikä tunneälykään ole pahitteeksi. Minulle näin on tapahtunut netissä monesti ja löysin myös sieltä sielunkumppanini. Siellähän et näe, miltä toinen näyttää vaan olet pelkän viestinnän varassa.
Valitse fiksu mies, sillä se hoituu. Mutta yleensä ne fiksutkin miehet tykkäävät tisseistä ja pyllystä, ei siinä oo mitään pahaa.
Mun mies sanoi että rakastui muhun, mutta ei se haitannu että mulla oli hyvä perse ja isot tissit. :D
20v yhdessä ja jaksan uskoa että totta puhui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa aivopieru juu.
Toisaalta viisas nainen ymmärtää läheisyyden merkityksen parisuhteen lujittajana. Paras tapa olla toiselle huomaavainen ja ihana.
Jos se on älykkyys mihin tulisi ihastua, niin miksi ihastujan tarvitsisi olla nimenomaan mies? Vai sinäkö sitten saat ihastua vastapuolen fyysisiin ominaisuuksiin, vaikka se on kumppanilta kiellettyä?
Ompas sivistymättömiä miehiä tämä palsta täynä, tulee tässäkin ketjussa julki. Teitä kohden ei yksikään älykäs nainen katso, ellei päädy hämmästelemään vajukkimaista käytöstänne, missä ikinä sitten menettekin.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ole olemassa mitään yhteinäistä "miehet"-ryhmää vaan ne miehet on yksilöitä. Ja ne tykkää eri asioista, myös naisissa.
Noh, näkemyksensä kullakin. Ihmisiä on erilaisia, jokaisella meillä on eri prioriteetit parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Noh, näkemyksensä kullakin. Ihmisiä on erilaisia, jokaisella meillä on eri prioriteetit parisuhteessa.
T: Ap
Kyllä mä haluaisin älykkään naisen, mutta saisin vain narkkareita ja juoppoja. Habitukseni karkoittaa kaikki fiksut naiset pois. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa aivopieru juu.
Toisaalta viisas nainen ymmärtää läheisyyden merkityksen parisuhteen lujittajana. Paras tapa olla toiselle huomaavainen ja ihana.
Ööh, eipä taida olla se läheisyyden ylläpito vain naisen harteilla? Ja ota huomioon, etteivät kaikki ihmiset ole samalla tavalla vailla läheisyyttä.
Älykäs nainen??? Minulla ei ole vielä tähän päivään mennessä ollut kunniaa sellaista tavata. Olenkin jo alkanut pitää koko juttua älykkäästä naisesta urbaanina legendana.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä haluaisin älykkään naisen, mutta saisin vain narkkareita ja juoppoja. Habitukseni karkoittaa kaikki fiksut naiset pois. :(
No se on sinun ongelmasi. Älä uhriudu, vaan lähde tekemään itsellesi ja tilanteellesi jotain. Tai sitten hyväksyt vain tilanteesi ja/tai hyväksyt tilanteesi ja uhriudut.
P.s. Yksikään älykäs nainen ei sitten tykkää vastuuntunnottomista ressukka miehistä, joilla ei ole oman elämänsä ohjat käsissä, vaan uhriutuvat ja nillittävät.
Mun mies on sanonut rakastuneeni älykkyyteeni (mm.). Olimme ensin ystäviä ja juttelimme paljon elokuvista, taiteesta, tieteestä, kirjoista, filosofiasta (joo, tiedän, mutta olimme 20v). Olimme lukeneet paljon samoja kirjoja ja tykkäsimme samoista elokuvista ja olimme molemmat innoissamme, että kerrankin joku "tajuaa" asioita.