Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

7v tytöllä menossa tomboy vaihe

Vierailija
08.08.2016 |

Vihaa kuulemman kaikkea pinkkiä ja tyttömäistä. Leikkii mielummin veljensä ja tämän kavereiden kanssa vesisotaa kuin naapurin tyttöjen kanssa nukeilla. =(

Onko muilla ollut tytöillä samanlaista tomboy -vaihetta? Menikö nopeasti ohi?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä?

Vierailija
2/14 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei edes mene ohi. Ap vaikuttaa typerältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se tomboy-vaihe on vieläkin. Mikään ei ollut hauskempaa kuin leikkiä sotaa naapurin poikien kanssa! Mun äiti sentään hyväksyi mut. Haluu takas lapsuuteen...

15 vuotta myöhemminkään ei kiinnosta pinkit hörhelöt ja kotileikit. 

Vierailija
4/14 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mitä sitten? Meillä tyttö ei ole koskaan tykännyt mistään "tyttömäisestä" enkä ole ajatellut että siitä pitäisi joku ongelma tehdä.

Vierailija
5/14 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tomboy vaihe on kestänyt koko elämän.

N25

Vierailija
6/14 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli varmaan 5v-8v. tomboy-vaihe, meni ohi, mutta olisi ollut ihan sama vaikka ei olisi mennytkään. Tyttäresi kuulostaa hauskalta seuralta, älä vaan mene pakottamaan pinkkiin ja hörhelöihin, vaan anna tytön kasvaa rauhassa omaksi itsekseen oli se sitten vaatteiden ym. turhan kannalta mitä hyvänsä.

Vierailija
7/14 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se välttämättä mene ohi. Anna lapsen olla sellainen kuin on ja tue häntä asioissa, jotka ovat hänelle tärkeitä - olivat ne sitten prinsessajuttuja tai ninjaleikkejä. Varo kuitenkin suotta väheksymästä "tyttömäisinä" tai "poikamaisina" pidettyjä kiinnostuksenkohteita - tämä nyt huomiona siksi, että monesti "poikatyttöjä" saatetaan jopa arvostaa hieman tyttömäistä tyttöä enemmän, koska tämä harrastaa hömppäjuttuja tärkeämpänä ja vakavampana pidettyjä asioita, kuten urheilua.

Vierailija
8/14 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä?

Sori ehkä tätä ei sais sanoa ääneen mutta uskon sukupuolirooleihin.. En halua poikamaista tytärtä. Tuskin kukaan haluua mutta ei saisi ääneen sanoa..

Vierailija
9/14 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mulla ja jääny kai vähän päällekin.

Vierailija
10/14 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks tyhmimmistä provoista mitä on tullut tällä palstalla nähtyä.......... Luulitko, ap, olevasi älykäs, kuin tällaisen päätit tänne tekaista?

Vierailija
11/14 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä?

Sori ehkä tätä ei sais sanoa ääneen mutta uskon sukupuolirooleihin.. En halua poikamaista tytärtä. Tuskin kukaan haluua mutta ei saisi ääneen sanoa..

Siis sukupuolirooleihin uskovat tuskin haluavat poikamaista tytärtä, mutta meille muille sillä ei ole väliä. Omalla tyttärelläni oli puolen vuoden prinsessavaihe nelivuotiaana mitä vähän ihmettelin, kun en itse ole ikinä ollut tyttömäinen tyttö, mutta jos hän olisi halunnut prinsessavaihettaan jatkaa, niin sekin olisi ollut ok.

Vierailija
12/14 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä?

Nyt ei olekaan kyseessä millaisen tytön itse haluat, vaan siitä millainen tyttö itse haluaa olla.

Vierailija
13/14 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä?

Eivät sukupuoliroolit ole mikään uskon asia (vrt. Jumala), vaan kyseessä on keinotekoinen konstruktio jonka me ihmiset itse olemme liimanneet oman käytöksemme päälle.

Entä jos lapsesi on trans? Ei hänen sukupuoli-identiteettinsä ole sinusta kiinni etkä sinä omista häntä.

Vierailija
14/14 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opeta hänen kunnialliseksi tytöksi ja naiseksi sillä me epäonnistuimme ja meidän tytöstä tuli lesbo jota emme vieläkään voi käsittää tätä virhettä miksei huomattu ajoissa tätä.

Nyt sitten heitimme hänet pihalle jotta ei saastuta hän siskonsa mieltä, koulut alkaa olemme kieltäneet puhumasta yhtää mitään häntä hänen ex-isosikolle.

Tällä ns. lesbo tyttärellämme ei ole mitää sijaa meidän sydämmessä, häntä ei ole olemassa meille enää.

Pidä pintasi sillä kaikki pahuus voi lähteä tästä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi