Apua, kissani on MGTOW!
Tai oikeastaan CGTOW - Cats Going Their Own Way. Aina siitä lähtien kun se tapasi naapurin kollikissan, se lopetti kaikki hellyydenosoitukset minua (naispuolista henkilöä) kohtaan. Ennen se tuli viereen kehräämään mutta nyt se vaan istuu lattialla vaatimassa lisää ruokaa. Olen varovasti yrittänyt selittää että suhde ei toimi jos toinen vaan vaatii ja käskyttää, mutta kissa ei ole kuulevinaan, ja nyt se jo jättää turkkinsakin pesemättä. Kuulemma minun pitäisi tehdä sekin sen puolesta. Mitä voin tehdä - onko kissallani vielä toivoa vai pitäisikö viedä käytöskouluun?
Kommentit (6)
Homohan kattisi on, jos kollien perässä juoksee. Laita se jollekin eheytysleirille.
Vierailija kirjoitti:
Onko muka olemassa kissoja jotka eivät olisi CGTOW?
Tämä oli ainakin ennen. Suhde oli selvästi vastavuoroinen, vaan ei ole enää. Kyllä sen kissojen perusitsekkyyden kestää helpostikin, mutta tämä on jo ihan toista luokkaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei, ne ovat koiria. DGTOW. Dogs going their owners way.
En löytänyt heittomerkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Homohan kattisi on, jos kollien perässä juoksee. Laita se jollekin eheytysleirille.
Ei Bastet vaadi homojen eheyttämistä. Enkä usko että naapurin kollikaan on homo, vaan enemmänkin lassukkakissa. Se yrittää kuulemma loisia toisten ruokakupeillakin ja sähisee narttukissoille. Ap
Kissaäidit hei, kasvattakaa ne kollipentunne oikein!