Jännä että joillakin on selvät otsarypyt jo parikymppisenä
Kommentit (8)
Ohut iho rypistyy helposti. Geeneistä kiinni.
Eipä ole välttämättä selfiet syynä. Ikinä en ole moisia harrastanut mutta pari selkeää otsaryppyä löytyy. Alkoivat näkyä jo 19-vuotiaana. Ikää nyt 24 ja sukupuoli mies. Olen noita paria ryppyä lukuunottamatta ilmeisen nuoren näköinen koska joka paikassa kysytään aina paperit.
Vierailija kirjoitti:
Ohut iho rypistyy helposti. Geeneistä kiinni.
Tämä voisi itselläni olla syy. Söin tuohon aikaan 7kk mittaisen roaccutan kuurin joka ohensi ja kuivatti ihoa ihan mielettömästi. t. 3
Vierailija kirjoitti:
Äitini on kohta 57 eikä otsarypyistä tietoakaan
Mulla on ollut vauvasta asti ryppyotsa. Jännää o!
Ei ole otsaryppyjä, enkä edes saa sellaisia, vaikka kuinka yritän rypistellä
N 36
On se jännä, tosi jännä.
Jännä että joillain on keltaiset hampaat, lyhyet tolppajalat, patalappuja muiatuttavat rinnat, hailakat ripset ja kulmakarvat, pottunenä ja akne. On se jännä. Mun isosiskon veljen serkulla kun ei ole näistä mitään.
On se jännä. Niin jännä!
Vierailija kirjoitti:
Äitini on kohta 57 eikä otsarypyistä tietoakaan
Onhan siinä meriittiä olla otsarypytön 57-vuotiaana. Ihme kun et muista upeista ominaisuuksista kertonut. Oisko syynä se että hänessä ei muuta ylpeilyn aihetta ole kuin rypytön otsa?
Minä taas ihmettelen miten jotkut nuoretkin naiset ovat ihan älyttömän rumia. Oma äitini on 75 ja näyttää aivan Sophia Lorenilta.
Joillakin on tapana rytistellä otsaa jo nuorena.
Ainakin mitä somea seurannut niin selfieitä pitää ottaa että rutistaa naaman niin että otsarypyt näkyy.