Mikä on seksikkäintä mitä vaimosi on tehnyt?
Millainen kokemus on kuumottavin tai seksikkäin mitä vaimosi on tehnyt?
Kommentit (28)
Exä teki joskus niin että laittoi siteen silmieni edelle ja sitten siirtyi ottamaan minulta suihin ja runkkaamaan, oli kyllä aika kuuma kokemus kun ei nähnyt mitään mutta tunsi kyllä :)
Herättää minut keskellä yötä istumalla naamalleni pillu märkänä. Ei voisi kuvitella parempaa tapaa herätä.
Antaa painaa koko 20cm:n mitalta kakkoseen. Uskomatonta, että kaltaiseni peppufriikki on löytänyt tällaisen tapauksen ja hänkin vielä nauttii siitä!
Seurusteluaikana ja avioliiton ensimmäiset ehkä 10 v seksiä oli aina tilaisuuden tullen, ja jos ei ollut tilaisuutta niin sellainen tehtiin vaikka väkisin. Se oli seksikästä, kun tunsin että hän halusi minua ja nautti seksistä kanssani, ei siihen sen kummempia kommervenkkejä tarvittu. Voi niitä aikoja. (Nyt seksiä on ehkä kerran kuussa, vaikka lapset ovat jo maailmalla ja tilaisuus olisi periaatteessa aina. Ja kun seksiä on, niin ainoastaan minä haluan sitä, vaimoni halut kuivuivat viimeistään vaihdevuosiin.)
Se kun halusin päästä kokeilemaan kakkosta.vaimo ei ollut myöskään ennen sitä kokeillut joten uusi kokemus molemmille.aina välillä pääsen sitä edelleen tekemään.herättänyt minut suihinotolla,ajanut autolla tien sivuun seksin ajaksi, muutaman kerran tullut yllään seksikkäät alusasut ja stay up:it ja joskus vihjailee pitkin päivää mitä illalla tapahtuu.vaimoni on kokeilun haluinen ja haluaa seksiä usein ja osaa nauttia siitä.seksi ei ole vielä koskaan muuttunut tylsäksi ja yhteisiä ihania nautinnon vuosia takana jo 14.
M47
Kävi lapissa ruskaretkellä panetettavana.
ravintolasta kotia ajaessa muiija sanoi että pysähdy, olin siis kuskina, no kiersin auton ja avasin apparin oven ja samalla muna iskeytyi suuhun, ohi ajoi autoja ja muija imi munaa, sitten penkkiä taakse ja panemaan, laskin huolella mälliä pilluun ja sit matka jatkui
Meillä tehdään harvoin pikaisia panoja. Mutta joskus sellaisena päivänä nuolen vaimoni pillua pitkään, pyykkipojat nänneissä vibra pillussa. Kiihotun siitä kun vaimoni valittaa ja orgasmin tullessa huutaa, otan nänneistä pyykkipojat pois silloin hän kiljahtaa. Otan nännit suhuni ja imen niitä välillä puristellen, sitten ujuttaudun vaimoni pillulle ja alan jälleen nuolla, nuolen todella pitkään kunnes vaimoni taas saa orgasmin. Sitten hän nousee ottaa kaluni suuhunsa, ja juuri kun olen tulossa hän haluaa että nain häntä takaapäin. Ei siinä tarvitse kauaa odotella kun satsini lentää, kullini melkein räjähtää, ja vaimoni lykkää vielä itseään minuun päin samalla lypsäen. Bdsm leikit ovat aivan toista luokkaa. Rajua tosi rajuaM50+.