Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin vaimo deletoi tekstarit?

Vierailija
07.08.2016 |

Olen tässä miettinyt, että voiko jonkun vaimo olla niin mustasukkainen, että poistaa miehensä puhelimesta tekstareita. Olen yrittänyt tavoittaa miespuolista tuttavaani erääseen käytännön asiaan liittyen, mutta hän ei reagoi viesteihin mitenkään, ei esim. kuittaa että "soitan huomenna, nyt ei ehdi".

Vaimo on varmaan nähnyt somesta pärstäkuvani, joten tietää, että en todellakaan ole mikään missi ulkonäöltäni. En myöskään ole pommittanut hänen miestään lukuisilla viesteillä, vaan lähettänyt pari asiallista yhteydenottopyyntöä. Epäilen tuota viestien deletointia, koska kaverini vaimo on jotenkin epävakaan oloinen sen perusteella, mitä olen hänestä kuullut.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts. Onko mies tietoinen tästä? Sehän voi pahimmassa tapauksessa päästä vielä hengestään, näitä suomalaisnaisiahan on ollut tässä vuoden sisään enemmänkin , jotka ovat murhanneet mustasukkaisuuksissan.

Vierailija
2/4 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:n perusteella on pelottavan yleistä, että vakoillaan puolison puhelinta. Ei siis ole mahdotonta, että viestejäkin poistettaisiin. Yritä soittaa kaverin työpäivän aikana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten miestä ei vain tämä sinun "käytännön asiasi" niinkään jaksa kiinnostaa?

Vierailija
4/4 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten miestä ei vain tämä sinun "käytännön asiasi" niinkään jaksa kiinnostaa?

Jos asia olisi näin, itsetuntoni kestäisi sen, enkä todellakaan ottaisi yhteyttä mieheen enää. Kyse ei ole sellaisesta tilanteesta, jossa tekisin tikusta asiaa, että saisin mieheen yhteyden (minulla on omakin elämä), vaan eräästä laajemmasta projektista, jota kyseinen mies vetää. Luulisi siis, että hän jotenkin kuittaisi viestit ja palaisi asiaan, tai ainakin ilmoittaisi, jos olisin tehnyt niin huonoa työtä, että potkii minut projektin ulkopuolelle :D.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi