Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

antaisitko tyttäresi (marraskuussa 17-v) muuttaa pari vuotta vanhemman pijan luo

ei jaksa enää
07.08.2016 |

Poika 18.5 vuotias muuttaa omaan asuntoon ja nyt hän ja tyttäreni joka täyttää marraskuussa 17 v haluavat muuttaa yhteen.
Tyttäreni on ollut riidoissa sekä minuun että isäänsä koko kesän.
Riita alkoi tytön lääkkeiden nielemisestä.Hänellä oli riitaa poikaystävän kanssa ja oli niellyt lääkkeitä joten toimitimme lääkäriin.Siellä ilmeni ettei mitään lääkkeitä ollut edes ottanut vaan oli näin halunut sääliä pojalta ja kiristelyä koska poika oli ilman häntä lähdössä festareille.
Poika ja tyttäremme ovat seurustelleet9 kk.
Tytär on todella jääräpää ja on nyt siis suuttunut kummallekin vanhemmalleen ja pisteenä tuli tämä kielto muuttoon.
Kumpikin meistä on kuulemma nyt sitten epäkelpoja hänen vanhemmikseen ja onkin aika suoraan kaivanut kaikki solvaukset ja heikot lenkkimme ja heittänyt ne päin naamojamme.
Ymmärtäisin jos hänellä olisi huonot kotiolot, mutta kun ei ole.
Siis koko kesän olemme nyt saaneet katsoa tuota mykkäkoulua ja täydellistä välinpitämättömyyttä meitä ja sisaruksia kohtaan kun kaikki ei mene niinkuin hän haluaa.Onko lähes 17 v. vielä murtosikä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule tuo suhde kestämään. Tytöllänne viiraa päässä. Ensin oma henkinen puoli kuntoon, sitten vasta avoliittoilemaan.

Vierailija
2/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin epäkypsän tapauksen en todellakaan antaisi muuttaa. En kyllä muutenkaan.

Vierailija
4/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö? Entä tyttäresi?

Vierailija
5/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin kyllä muuttaa, monesti nuoruuden erimielisyydet vanhempien kanssa hälvenevät ja helpottuvat kun saa kokeilla siipiään. Jos suhde ei jatku, oma koti vanhempien luona varmasti odottaa. 

Vierailija
6/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrajumala miten eri tasoilla voi ihmisten kehitys olla tuossa iässä...

Itse odotin 17-vuotiaana suunniteltua lasta, etsittiin omistusasuntoa ja laitettiin asioita valmiiksi vauvaa varten.  

Vierailija
7/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi muuttaa, mutta antaisin kyllä muuten olla poikaystävän luona. Vakituinen osoite ja enimmät tavarat toistaiseksi vanhempien luona, muuten saisi reilusti siimaa. Pitäisin siis tytölle takaportin auki, että kotiin on helppo palata jos ero tulee.

Vierailija
8/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule tuo suhde kestämään. Tytöllänne viiraa päässä. Ensin oma henkinen puoli kuntoon, sitten vasta avoliittoilemaan.

Itse olin juuri täyttänyt 16v kun muutin 14 v vahemman mieheni luo nyt 20 v myöhemmin yhä hänen kanssaan ja naimisissa ja kolme yhteistä lasta.

Että kyllä sen saa kestämään

Vierailija
9/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin niin taas aaa veee mammeli asialla tässä on todiste,

http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Tuore-kansanedustaja-sai-esikoisensa…

Vierailija
10/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olin juuri täyttänyt 16v kun muutin 14 v vahemman mieheni luo nyt 20 v myöhemmin yhä hänen kanssaan ja naimisissa ja kolme yhteistä lasta.

Olitko uhkaillut miestäsi itsemurhalla?

Vierailija
11/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kantsii jos haluu varmistaa että tytöstä tulee aito WT.

Vierailija
12/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi on ollut 17-vuotiaana suunnitellusti raskaana, toinen muuttanut 16-vuotiaana 3-kymppisen miehen luokse. Huhhuh... Ap:n tytär on vielä alaikäinen ja osoittanut olevansa aika kypsymätön, eli tarvitsee vielä selkeästi vanhempiensa tukea. En antaisi muuttaa, seurustella voi ilman että asuu yhdessä ja yökyläilyt on keksitty.

Vierailija
13/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olitko uhkaillut miestäsi itsemurhalla?

En miksi olisi pitänyt

Vierailija
14/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti saa, mutta eri asia kannattaako.

En voi käsittää mikä saa aikuisen miehen jahtaamaan lapsia. Inhottavaa. Olisipa kaikilla teineillä elämässään luotettavia aikuisia jotka pitävät huolta eivätkä laiminlyö ja hyväksikäytä.

Vierailija
15/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämä tytön tasapainottomuus tässä onkin suurin este.

Lääkäristä meni ilmoitus lastensuojeluun jossa kävimme yhdessä ja nyt on vielä yhteistapaaminen psyk.sairaanhoitajan kanssa.

Tytär syyttelee meitä vanhempiaan kaikesta mahdollisesta , itse ei ota vastuuta mistään.

On mahdottoman mustasukkainen pojasta jolle on ensimmäinen tyttöystävä.

Nyt on siis saanut pojankin uskomaan että häntä kohdellaan kotona jotenkin huonosti.

Käy vain kotona arkiöinä nukkumassa ja on todella ivallinen ja vihamielinen meille.

On myös katkaissut välit vanhempiin sisaruksiinsa jotka asuvat jo opiskelemassa muilla paikkakunnilla.Sisarukset eivät ole mitenkään häntä moittineet tmv.

Tytön huone on kuin kaatopaikka.Likaiset ja puhtaat vaatteet sikinsokin vedetty pitkin lattiaa...likaisia ruoka-astioita seassa ym.

Käy suihkussa, muttei pese vaatteitaan vaan vetää sieltä kasasta jotain päälleen.

Ulkonäkö kuitenkin todella huoliteltu ja oli kesätöissä 1.5 kk ahkerasti sekä käy kuntosalilla ja kahviloissa ym.

Vierailija
16/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nyt tässä vain sinun versiosi asioista. Totuus on ettet voi estää häntä muuttamasta, siis sitä että luukkuaa siellä koko ajan. Älä pilaa välejä häneen, koska todennäköisesti juttu ei kestä ja sitten hän ei voi tulla kotiin jos välinne ovat huonot.

Vierailija
17/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkö tyttäresi on epävakaa. En todellakaan antaisi muuttaa jo pelkästään pojan takia joka joutuisi kärsimään tytön "tempauksista" . Tyttö on todellakin kehityksessä hiukan "lapsi" joka ei ymmärrä kaikkea elämän menoa.

Vierailija
18/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatuksen puute. Et pitänyt rajoja.

Vierailija
19/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kieltää, mutta todennäköisesti lähtee viimeistään silloin, kun täyttää 18v.

Tee selväksi, että jos juttu ei toimi, niin voi turvata teihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi