Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihduttajat auttakaa ;(

Vierailija
07.08.2016 |

Miten saisin viikonloput sujumaan paremmin ruoan suhteen? Päähän on iskostunut ajatus ja tapa että viikonloput ovat herkuttelupäiviä. Silloin SYÖDÄÄN! Viikko muuten menee hyvin mutta nämä vapaapäivät la ja su on niin vaikeita. En vain pysty. Mikä avuksi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
2/7 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele kuule itsekuria. Tai joka sisältöä elämään. En ole laihduttaja ja en silti syö viikonloppuna enempää kuin muulloinkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekuri ja säännöllinen ateriarytmi niinkui viikollakin. Päätä että toisena päivänä voit jollain aterialla syödä jotain mitä himoitset. Itselläni kulkee kylmälaukussa eväät mukana viikonloppunakin, että ei pääse kamala nälkä yllättämään, sitten sortuu helpommin.. ei se ole kuin omasta päästä kiinni :) tsemppiä! 

Vierailija
4/7 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla melko monen laihduttajan sudenkuoppia nio viikonloput. Syötkö viikonloppuisin tauotta vai painottuuko syöminen johonkin tiettyyn kellonaikaan?

Vierailija
5/7 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi herkuttelupäivä riittää. Eikä silloinkaan voi tajuttomasti syödä.

Itse syön lauantaina n. 100 gr suklaata, pienen sipsipussin ja puolikkaan pizzan esimerkiksi.

Vierailija
6/7 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin viikoksi ihan kaikki hiilarit. Makean ja herkkujen himo lähti sillä.

Vierailija
7/7 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä ateriarytmi hyvänä (syö max 4 h välein. Esim 9 aamiainen, 13 lounas, 17 päivällinen jne.) Mun ei tee mieli herkkuja kun oon kylläinen. Herkuksi riittää usein maitokahvi :D

Tai pidä joko la tai su herkkupäivä, mutta älä molempina päivinä syö herkkuja. Silloinkin pidä kiinni ateriarytmistä. Voit korvata lounaan "roskaruualla" ja jälkkäriksi jtn herkkua mitä tekee eniten mieli. Ei tarvitse syödä kerralla joka laatua. Säästä ensi viikon herkkupäivään jäätelö ja syö toisella viikolla irttareita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän