Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en sano tätä edes pahalla Mintusta koska tykkään Räikkösistä mutta..

Vierailija
07.08.2016 |

miks kaiken pitää mennä aina vähän niin ja näin? Hirveillä pienillä frooteepyyhkeillä häntä nyt peitellään kun tuli ulos kirkosta. Kyllä on tyyli kaukana! Olis reippaasti kukoistavana morsiamena marsinnut autoon ja se olis ollut siinä. Tai hankkinnut sitten edes tyylikkäämmät liinat millä vieraat olis häntä peitelly. Ihme tusaamista!

Kommentit (114)

Vierailija
1/114 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki:O

Vierailija
2/114 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksiköhän hän peittelee itseään, kun toisaalla julkaisee itse itsestään paljonkin kuvia? Hmmm...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/114 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Mutta ehkä he haluaa rahastaa niillä kuvilla. Tai siis varmasti.

Koska se kuva tullaan taatusti näkemään, ei niitä kotialbumiin pölyttymään jätetä.

Vierailija
4/114 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä oli melkoisen litteä perse. Ei sopinut puku ainakaan takaapäin katsottuna.

Vierailija
5/114 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siinäkin kuvassa mikä on onnistuttu nappaamaan autoon noustessa on tuhkimon lasikenkä vesilätäkössä..

Vierailija
6/114 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvien yksinoikeudet Hymyllä tai Seiskalla.

Siksi froteepyyhkeet.

Vierailija
7/114 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä Minttu ei voi itse valita miten nämä hommat hoituu vaan menee sen tilanteen mukaan. Ehkei tässäkään oltu alunperin ajateltu mitään peittämisiä mutta sitten yllättäen joku idiootti suomalais"paparazzi2 on ollut siellä kyyläämässä. Mä varmaan heittäsin kivellä ja sanoisin vähemmän naisellisesti ja juhlaan kuulumattomasti että painu vittuun täältä. Minttu hoitaa hyvin coolisti homman kotiin. 

Kimi se on joka rahastaa jos joku rahastaa. Minttu on nyt virallisesti osa hänen tiimiään myös talousmielessä.

Miksi muuten tällä palstalla ollaan niin innokkaasti vastaan niitä joilla pyyhkii elämässä hyvin ja sitten taas niitä jotka ihan itse mokaavat oman elämänsä ja tosi tylystikin vielä usei niin hehkutetaan? Ilmeisesti täällä samaistutaan kaiken maailman luusereihin.

Vierailija
8/114 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miks kaiken pitää mennä aina vähän niin ja näin? Hirveillä pienillä frooteepyyhkeillä häntä nyt peitellään kun tuli ulos kirkosta. Kyllä on tyyli kaukana! Olis reippaasti kukoistavana morsiamena marsinnut autoon ja se olis ollut siinä. Tai hankkinnut sitten edes tyylikkäämmät liinat millä vieraat olis häntä peitelly. Ihme tusaamista!

Siirrettävät sermit?

Vierailija
9/114 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä oli melkoisen litteä perse. Ei sopinut puku ainakaan takaapäin katsottuna.

Tämmösiä suomalaisperseet on kun ei ole itse päästy photoshoppaamaan kuvia. 

Vierailija
10/114 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Mutta ehkä he haluaa rahastaa niillä kuvilla. Tai siis varmasti.

Koska se kuva tullaan taatusti näkemään, ei niitä kotialbumiin pölyttymään jätetä.

Ihan fiksua! Jos se avioehto on tosiaan niin tiukka kannattaa nyt tehdä omaa tiliä kaikella millä pystyy pahan päivän varalle.

Vierailija
11/114 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on taas sitä palstan paljon vinguttua naisvihaa? Niinhän?

Vierailija
12/114 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksiköhän hän peittelee itseään, kun toisaalla julkaisee itse itsestään paljonkin kuvia? Hmmm...

Todennäköisesti ovat myyneet häät jollekin lehdelle.

Mäkin ihmettelin niitä ryppyisiä pitsilakanoita/pyyhkeitä

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001235401.html

Toinen jotenkin huvittava on se, että häät on jossain superhyper luksuspaikassa ja viimeisen päälle ja maksaa maltaita ja sitten siellä ilmeisesti esiintyy JVG ja Pete Parkkonen. Ja suomalaiset "julkkisvieraat" muutenkin, Jere ja Nanna + Jaxuhali....Jotenkin kulissit ja hääväki ei sovi yhteen. Ja siis ei mitään JVG:tä vastaan, hyvä bilebändi ja tosi jees siellä Porkkalan huvilalla, mutta nyt ollaan menossa johonkin "paratiisi maan päällä" paikkaan juhlimaan viimeisen päälle stailattuja juhlia.

Vierailija
13/114 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että te jaksatte. Ja onpa Minttu kaunis!

Vierailija
14/114 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä Minttu ei voi itse valita miten nämä hommat hoituu vaan menee sen tilanteen mukaan. Ehkei tässäkään oltu alunperin ajateltu mitään peittämisiä mutta sitten yllättäen joku idiootti suomalais"paparazzi2 on ollut siellä kyyläämässä. Mä varmaan heittäsin kivellä ja sanoisin vähemmän naisellisesti ja juhlaan kuulumattomasti että painu vittuun täältä. Minttu hoitaa hyvin coolisti homman kotiin. 

Meinaat että he eivät ole yhtään tajunneet ennakoida, että siellä on vähintään 50 paparazzia - eikä pelkästän idiootteja suomalaisia. Ja sitten ollaan ihan että oho, mites noi on tänne nyt tulleet ja kaivettu Kaija-mummin vanhat lakanat takakontista. Juttujen mukaan siellä on "valtava mediahässäkkä".

Vierailija
15/114 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukkia molemmat pariskunnasta. Eivät edes rahalla saa elegantteja juhlia.

Vierailija
16/114 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen jotenkin huvittava on se, että häät on jossain superhyper luksuspaikassa ja viimeisen päälle ja maksaa maltaita ja sitten siellä ilmeisesti esiintyy JVG ja Pete Parkkonen. Ja suomalaiset "julkkisvieraat" muutenkin, Jere ja Nanna + Jaxuhali....Jotenkin kulissit ja hääväki ei sovi yhteen. Ja siis ei mitään JVG:tä vastaan, hyvä bilebändi ja tosi jees siellä Porkkalan huvilalla, mutta nyt ollaan menossa johonkin "paratiisi maan päällä" paikkaan juhlimaan viimeisen päälle stailattuja juhlia.

Viimeisen kuvan pariskunta ei sopinnut porukkaan. Varmaan porukan rikkaimmat ja kuuluisimmat ja silti ainoat joista huoku rentoutta ja tyylikkyyttä. Noin ne hommat kuuluis hoitaa!

Vierailija
17/114 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaat että he eivät ole yhtään tajunneet ennakoida, että siellä on vähintään 50 paparazzia - eikä pelkästän idiootteja suomalaisia. Ja sitten ollaan ihan että oho, mites noi on tänne nyt tulleet ja kaivettu Kaija-mummin vanhat lakanat takakontista. Juttujen mukaan siellä on "valtava mediahässäkkä".

Jos rouva olisi pitänyt päänsä visusti kiinni noista intiimeistä häistään, joista olemme kuulleet viimeisen vuoden ajan, ei tuota ongelmaa olisi.

Vierailija
18/114 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä^

Mietin aiemmin tänään itsekkin että ompa vierailla saatu satoja tuhansia maksaneet häät muutettua suomalaisiksi sekunda-julkkis häiksi.

Vierailija
19/114 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeisen kuvan pariskunta ei sopinnut porukkaan. Varmaan porukan rikkaimmat ja kuuluisimmat ja silti ainoat joista huoku rentoutta ja tyylikkyyttä. Noin ne hommat kuuluis hoitaa!

Mutta miksi sen viimeisen kuvan naisella on päällään musta mekko?..

Vierailija
20/114 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa taas suomalaisten miesten tyylin,  takit näyttävät pieniltä muutamalla. Mitä järkeä tässä piilottelussa? Olisivat ilman piilottelua nopeasti astuneet autoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme