Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako mielestänne yli 30 vuotiaan naisen kanssa enää ryhtyä perustamaan perhettä?

Vierailija
07.08.2016 |

Vai pitäisikö suosiolla katsella nuorempia? M37

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin sinulle 6-vuotiasta morsianta.

terkuin,

afgaani

Vierailija
22/29 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä ensimmäisen lapsen saaneiden naisten keski-ikä on 33v. Mutta ap taitaa asua jossain metsässä Ansa Ikosta tv:stä katsellen, kun noin hassuja kyselee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en todellakaan tahdo yhtään lasta ennen kuin olen 30. Tiedän pari omanikäistä jotka haluavat mutta he eivät ap:n ikäisistä ole kiinnostuneet.

T.25v

Vierailija
24/29 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä miesten aloituksia... rakkaudesta viis, mikä tahansa tekosyy että vain saisi lykkiä siihen nuorempaan reikään. 

Vierailija
25/29 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöntyllerö kirjoitti:

Kyllähän se raskauden todennäköisyys pienenee, mutta kyllä se on vielä yli 30v täysin mahdollista.

Mitä?

Yli 30v "vielä täysin mahdollista"?

Eikö nainen voi raskautua vielä 40-vuotiaanakin, ainakin 35v menee helposti?

Oikaiskaa jos olen väärässä... 

Vierailija
26/29 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ikäisellesi miehelle adoptiota, koska iäkkäiden isien lapsilla on usein kehityshäiriöitä.

Vierailija
27/29 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa, jos se kolmekymppinenkin haluaa perustaa perheen. Jos olette molemmat ihan täyspäisiä aikuisia, pahimmat nuoruuden särmät ovat jo hiukan hioutuneet ja voitte edetä siihen perheenperustamisvaiheeseen suht nopeastikin jos suhde toimii ja toiveet suhteelta, tulevaisuudelta ja mm. perheen sisäisestä työnjaosta käyvät yksiin.

Sun iässä voi olla jo hiukan haasteellista löytää alle kolmekymppistä naista joka haluaisi vakavaan suhteeseen ja perhettä perustamaan, varsinkaan kovaa vauhtia keski-ikäistyvän miehen kanssa. Plus kolmekymppisen kanssa olette enemmän samassa elämänvaiheessa ja lähempänä samaa sukupolvea.

Vierailija
28/29 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä miesten aloituksia... rakkaudesta viis, mikä tahansa tekosyy että vain saisi lykkiä siihen nuorempaan reikään. 

Minkä miesten... Siis ikäprovoa ei edelleenkään tunnisteta.

No onhan näitä sentään pari miljoonaa ollut.

Vierailija
29/29 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 25 ja itellä on lapset suunnitelmissa vasta joskus kymmenen vuoden päästä ja ikäiseni tai hieman nuoremman miehen kanssa. Vanhemmat ukot ei kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi