Kannattaako mielestänne yli 30 vuotiaan naisen kanssa enää ryhtyä perustamaan perhettä?
Kommentit (29)
Helsingissä ensimmäisen lapsen saaneiden naisten keski-ikä on 33v. Mutta ap taitaa asua jossain metsässä Ansa Ikosta tv:stä katsellen, kun noin hassuja kyselee.
Itse en todellakaan tahdo yhtään lasta ennen kuin olen 30. Tiedän pari omanikäistä jotka haluavat mutta he eivät ap:n ikäisistä ole kiinnostuneet.
T.25v
Näitä miesten aloituksia... rakkaudesta viis, mikä tahansa tekosyy että vain saisi lykkiä siihen nuorempaan reikään.
Tytöntyllerö kirjoitti:
Kyllähän se raskauden todennäköisyys pienenee, mutta kyllä se on vielä yli 30v täysin mahdollista.
Mitä?
Yli 30v "vielä täysin mahdollista"?
Eikö nainen voi raskautua vielä 40-vuotiaanakin, ainakin 35v menee helposti?
Oikaiskaa jos olen väärässä...
Suosittelen ikäisellesi miehelle adoptiota, koska iäkkäiden isien lapsilla on usein kehityshäiriöitä.
Kannattaa, jos se kolmekymppinenkin haluaa perustaa perheen. Jos olette molemmat ihan täyspäisiä aikuisia, pahimmat nuoruuden särmät ovat jo hiukan hioutuneet ja voitte edetä siihen perheenperustamisvaiheeseen suht nopeastikin jos suhde toimii ja toiveet suhteelta, tulevaisuudelta ja mm. perheen sisäisestä työnjaosta käyvät yksiin.
Sun iässä voi olla jo hiukan haasteellista löytää alle kolmekymppistä naista joka haluaisi vakavaan suhteeseen ja perhettä perustamaan, varsinkaan kovaa vauhtia keski-ikäistyvän miehen kanssa. Plus kolmekymppisen kanssa olette enemmän samassa elämänvaiheessa ja lähempänä samaa sukupolvea.
Vierailija kirjoitti:
Näitä miesten aloituksia... rakkaudesta viis, mikä tahansa tekosyy että vain saisi lykkiä siihen nuorempaan reikään.
Minkä miesten... Siis ikäprovoa ei edelleenkään tunnisteta.
No onhan näitä sentään pari miljoonaa ollut.
Oon 25 ja itellä on lapset suunnitelmissa vasta joskus kymmenen vuoden päästä ja ikäiseni tai hieman nuoremman miehen kanssa. Vanhemmat ukot ei kiinnosta.
Suosittelisin sinulle 6-vuotiasta morsianta.
terkuin,
afgaani