Moni nainen ei kadu pettämisiään. Miksi?
Pettämistä koskevia ketjuja seuraneena ihmetyttää, miten moni nainen sanoo ettei kadu pettämistään jonkun todella kiihottavan miehen kanssa, vaikkei tekisi sitä uudestaan. Millä ihmeellä tuon selittää itselleen? Ei se, miten hyvältä se tuntuu, ole mikään lievittävä tekijä. Ferrarin varastaminen ja sillä ajaminen olisi varmasti tosi kivaa, mutta ei se tee siitä yhtään vähemmän väärää. Jotain on pahasti pielessä jos ihminen ei osaa katua vääriä tekojaan.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kun toinen ei tiedä mitään, on turhaa harmitella.
Sama pätee varmaan myös siihen, kun joku mustamaalaa ystäväänsä selän takana? Kunhan en jää kiinni...
Ei päde sama. Nyt puhutaan pettämisestä sänkypuuhissa.
Ja sieltähän ei voi tulla mitään tuliaisia, kuten tauteja tai lapsia? Mitä ihmettä sä höpiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmarra miksi satunnainen pettaminen ylipaatansa olisi niin helvetin iso asia? Eiko ihmisilla oo muuta tekemista kuin kytata puolisonsa menoja?
Miksei aikuiset ihmiset sitten voi olla avoimia tästä asiasta eikä tehdä pahojaan salaa kuin pikkulapset?
Koska tarkoitus ei ole pahoittaa puolison mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Siis kerranhan tällä vain eletään. Pitkässä, vakaassa ja turvallisessa parisuhteessa on hyvä elää, mutta kyllä sitä välillä pitää saada jotain uutta ja jännittävää. Kadehdin niitä, jotka voivat keskinäisellä sopimuksella käydä joskus vieraissa. Tuo olisi paras vaihtoehto, muttakun oma mies on mikä on, niin minun tulee itsehuolehtia omalta osaltaan, että elän onnellisen elämän. Kuolisin ilman vaihtelua. N34
No mä olen ollut elämässä pitkiä jaksoja yksin koska olen tarvinnut tuota vaihtelua. Jos sä olet niin ressukka että tarvitset pakolla parisuhteen, niin taitaa olla terapialle tarvetta... Ja oikeasti, mikä vitun vakaa ja turvallinen parisuhde se on, missä kusetetaan ja vedätetään toista? Voi se olla sitä sulle, muttei miehellesi. Silkkaa hyväksikäyttöähän se hänelle on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmarra miksi satunnainen pettaminen ylipaatansa olisi niin helvetin iso asia? Eiko ihmisilla oo muuta tekemista kuin kytata puolisonsa menoja?
Miksei aikuiset ihmiset sitten voi olla avoimia tästä asiasta eikä tehdä pahojaan salaa kuin pikkulapset?
Koska ihmiset haluavat omistaa kumppaninsa ja määrätä, että tämä saa kiihottua vain heistä. Parempi toimia salaa, ettei kumppanin seksuaalinen itsetunto järky. N40.
Vierailija kirjoitti:
Siis kerranhan tällä vain eletään. Pitkässä, vakaassa ja turvallisessa parisuhteessa on hyvä elää, mutta kyllä sitä välillä pitää saada jotain uutta ja jännittävää. Kadehdin niitä, jotka voivat keskinäisellä sopimuksella käydä joskus vieraissa. Tuo olisi paras vaihtoehto, muttakun oma mies on mikä on, niin minun tulee itsehuolehtia omalta osaltaan, että elän onnellisen elämän. Kuolisin ilman vaihtelua. N34
Tyypillistä psykopatiaa. Minäkin haluan välillä käydä tappamassa joitakin ihmisiä, kun olen entinen poliisi ja en ole pitkään aikaan saanut ketään tappaa. Ihan sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mieluummin pahoitat miehen mielen jäämällä joku päivä kiinni pettämisestä kuin ehdottamalla avointa suhdetta? Itseäsi sä tuossa ajattelet etkä miestä. Älä nyt vittu valehtele. Ja tietysti sanot, että on 100 % varmaa ettet jää kiinnii, joo...
Vierailija kirjoitti:
Ansaitset tulla raiskatuksi
Omaa miestä ei kiinnosta tuottaa minulle nautintoa niin miksi ihmeessä en antaisi jonkun muun sitä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos puoliso saa tietää asiasta muuta kautta, silloin puolison mieli vasta pahoittuukin. Äitisi epäonnistui kasvatuksessa, hyi sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ihmiset haluavat omistaa kumppaninsa ja määrätä, että tämä saa kiihottua vain heistä. Parempi toimia salaa, ettei kumppanin seksuaalinen itsetunto järky. N40.
Eroa sitten jos haluat mennä vieraisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ne sun omat edut ei varmaan paina vaakakupissa? Jos ehdotat miehelle avointa suhdetta, sehän voi vaikka jättää sut. Jos jäät pettämisestä kiinni, se sattuu mieheen aivan varmasti enemmän kuin rehellisyys, mutta koska voi olla ettet jääkään kiinni tai että jäät kiinni vasta piiiitkän ajan päästä, niin voi miettiä kumpi on sinulle edullisempi vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Omaa miestä ei kiinnosta tuottaa minulle nautintoa niin miksi ihmeessä en antaisi jonkun muun sitä tehdä.
Eroa sitten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eroa sitten
Ei inhyyskät, elit loiset (elätit) halua tietenkään erota, vaan pettävät sen minkä kerkiävät ja samalla kuppaavat miehen rahat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eroa sitten
Ei mulla ole mitään tarvetta erota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eroa sitten
Ei mulla ole mitään tarvetta erota.
Miksi olisikaan? Sähän saat tuossa tilanteessa toisilta ihmisiltä kaikki edut, joten miksi sä haluaisit minkään muuttuvan? Tyhmät lampaat tyytyvät siihen mitä "ansaitsevat", menestyjät ottavat mitä haluavat ja vievät vaikka tuhkatkin pesästä jos siltä tuntuu. Sääli on sairautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mieluummin pahoitat miehen mielen jäämällä joku päivä kiinni pettämisestä kuin ehdottamalla avointa suhdetta? Itseäsi sä tuossa ajattelet etkä miestä. Älä nyt vittu valehtele. Ja tietysti sanot, että on 100 % varmaa ettet jää kiinnii, joo...
Mies ei halua avointa suhdetta. Siksi petän. Tottakai ajattelen itseäni, sitä en kiellä, mutta en siltikään halua miehelle pahaa mieltä. Olen pettänyt jo pitkään, enkä ole jäänyt kiinni. Mutta jos jäisin kiinni, ajatukseni pettämisen rentoudesta muuttuisi varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kun toinen ei tiedä mitään, on turhaa harmitella.
Sama pätee varmaan myös siihen, kun joku mustamaalaa ystäväänsä selän takana? Kunhan en jää kiinni...
Ei päde sama. Nyt puhutaan pettämisestä sänkypuuhissa.
Ja sieltähän ei voi tulla mitään tuliaisia, kuten tauteja tai lapsia? Mitä ihmettä sä höpiset?
Tietysti voi tulla tauti tai raskaaksi, mutta kun ei ole vielä tullut, voi jatkaa rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ne sun omat edut ei varmaan paina vaakakupissa? Jos ehdotat miehelle avointa suhdetta, sehän voi vaikka jättää sut. Jos jäät pettämisestä kiinni, se sattuu mieheen aivan varmasti enemmän kuin rehellisyys, mutta koska voi olla ettet jääkään kiinni tai että jäät kiinni vasta piiiitkän ajan päästä, niin voi miettiä kumpi on sinulle edullisempi vaihtoehto.
Mutta miksi se pettäminen sattuu? Mikä siinä oikeasti on niin satuttavaa jos vaimo käy joskus vieraissa, jos se ei ole sulta pois? En keksi muita syitä kuin pikkumaisen omistuksenhalun ja itsetunto-ongelmat.N40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei halua avointa suhdetta. Siksi petän. Tottakai ajattelen itseäni, sitä en kiellä, mutta en siltikään halua miehelle pahaa mieltä. Olen pettänyt jo pitkään, enkä ole jäänyt kiinni. Mutta jos jäisin kiinni, ajatukseni pettämisen rentoudesta muuttuisi varmasti.
Tuolla tyylillä sä altistat miehesi traumoille, et sillä että olet rehellinen. Välität enemmän nautinnostasi kuin miehen pahasta mielestä, siksi petät.
Miehiltä se on alhaista, naisilta voimaannuttavaa toimintaa.