Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen poliisilla parikymmentä terrorismirikosepäilyä tutkinnassa

Vierailija
07.08.2016 |

Poliisi on saanut kymmenittäin vihjeitä sota- ja terrorismirikoksiin osallistuneista henkilöistä, jotka ovat tai ovat olleet Suomessa.

- Keskusrikospoliisilla on parisenkymmentä sota- tai terrorismirikosepäilyä tutkinnassa.
- Saman verran tapauksia on esiselvittelyssä.
- Terroristijärjestö Isis liittyy tavalla tai toisella pääosaan tutkinnassa olevista tapauksista.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016080722024231_uu.shtml

Olen nyt ihan pihalla: onko tämä rikkautta, voimavaraa, unelmaa vai niitä kaikkia yhdessä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän suhteessa asian ympärillä vellovaan mölyyn.

Vierailija
2/6 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä on mielenkiintoisesti vähätelty: "Haapalan mukaan on huomionarvoista, että käytännössä kaikkien Suomessa tutkittavien sota- ja terrorismirikosepäilyjen tapahtumapaikat tai terroristisen tarkoituksen kohde ovat muualla kuin Suomessa."

Käytännössä minä olen sitä mieltä, että mieluummin kärrätään joka ikinen tänne viime vuosina tunkenut rikastuttaja kotimaansa rajalle ilman tämän suurempia tutkimuksia kuin annetaan yhden tai useamman suomalaisen joutua yhdenkään käytännöstä poikkeavan terrori-iskun kohteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee menemään saman käsikirjoituksen mukaan kuin muuallakin euroopassa. Terroristeja seurataan ja ovat tiedossa, eikä tehdä mitään, ennen kuin odotetusti tappavat jonkun.

Suomi varsinkin on kaikenlaisten rikollisten paratiisi, koska täällä ei ole kunnollisia rangaistuksia.

Vierailija
4/6 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vähän suhteessa asian ympärillä vellovaan mölyyn.

Aika paljon, olisiko määrällisesti 99,9 % enemmän kuin vuosi sitten.  Vetäkää itse johtopäätökset.

Vierailija
5/6 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää unohtako niitä suomalaisia Islamiin palanneita jotka on radikalisoituneet ja paasaavat moskeijoissa Isiksen puolesta.

Vierailija
6/6 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkiminen ajan ja rahojen haaskausta. Suomalaiset su-vaitsevaiset virkamiehet eivat naiveina ja liian kiltteina uskalla ketaan mamua tuomita terrorismista vaikka mitka todisteet olisivat. Poliisin olisikin parempi vaan keskittya liikeenteen ja netinvalvontaan ja jattaa kansan omiin kasiin valvonta ja rangaistukset, silla tahan joudutaan kun poliisi on heikko ja tahdoton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä