Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oletko mies saanut olla 2 naisen imussa /yhdynnässä tjsp?

uteliasss
07.08.2016 |

oliko parempi kuin 1 kanssa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kolmen kimppa on very good. Kunhan se on todellakin on kolmen kimppa ilman mustasukkausta. Kuten olen kirjottanutkin, käyn nussimassa kahta naista ja saan siitä rahaakin. Voi olla että kaksikin kertaa viikossa, minä nautin ja saan siitä vieläpä rahaa. -:)

Vierailija
2/4 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mää kerran kokkeillu, oli kaks semmosta parikymppistä kiimasta taimaalaista tyttöä ja oohan se kokemus seki. Mutta kyllä se ihan perus Tiinan ja Tainan kaa vois olla kivempi.

M31v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut kahta neitoa ja tuplasuihinoton hauskanpidon kruunuksi. Voin sanoa että, kun kaksi naista, jotka osaavat hommansa, keskittyvät ainoastaan sinun tyydyttämiseen ja itse saat vaan olla ja nauttia ei mitään parempaa ole. Toinen pitää huolta kärjestä ja toinen varresta sekä kasseista ja molempien kädet tekevät kaikkensa lisätäkseen hyvää oloa, niin ainoa asia mitä toivoo on, ettei laukeaisi ihan vielä. Kun aika koitta niin hyväily ei lopu, vaan viimeinenkin pisara imeskellään ulos, niin sitä melkein joutuu pyytämään, että lopettakaa nyt hyvän tähden ettei taju lähde. Parhaita kokemuksia nuo pari kertaa ovat olleet.

Kiitoksia tytöille :)

Vierailija
4/4 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

oniini edellisellä oli justn niitä mistä aloittaja haaveilee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän