Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mun kännykän kameraa vaivaa? (selfiet)

Vierailija
07.08.2016 |

Puhelin on samsung galaxy s5. Kun otan itsestäni kuvan niin näytän aivan erilaiselta kun peilissä. Hiukset on lättänät, naama kalpea, meikit rumat. Oikeasti olen paljon paremman näköinen, vaikka itse sanonkin. Jos käytän etukameraa niin kasvot on kalpeat ja vinossa, tai sitten ylhäältä kapeat ja alhaalta paksut.

Miten saatte kännykällä hyviä kuvia?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettinyt ihan samaa.

Vierailija
2/13 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njääh. Ihminen vaan vääntelee ja kääntelee päätään peiliin katsoessaan aina niin, että se mahdollisimman hyvä kulma näkyy siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te saatte niitä täydellisiä selfieitä kun itse en saa itseäni näyttämään edes itseltäni! :D

Vierailija
4/13 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin nyt ottaa videon itsestäni kokeillakseni johtuuko se siitä mitä kakkonen sanoi, mutta ei. Kääntelin päätä samoin kun teen peilin edessä, mutta kasvot oli ihan eri näköiset. ap

Vierailija
5/13 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen nyt niin, että kun mies tulee sisälle niin pyydän miestä katsomaan mua ensin peilin kautta ja heti perään luonnossa samalla ilmeellä ja kysyn huomaako mitään eroa. ap

Vierailija
6/13 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettiny samaa... kokeilin äsken ottaa kuvan etukameralla, sekä takakameralla ja ero on huomattava takakameran hyväksi. Ilmeisesti tuo etukamera on vain ihan älyttömän huono :D kuvassa nenä näyttää kaksinkertaiselta, iho harmaalta pullataikinalta, silmät sameilta ja muutenkin koko pärstä ihan kulahtaneen näköiseltä. Takakameran kuvassa mittasuhteet ovat luonnollisemmat ja värit ja kontrasti paljon paremmat. Ihan kaikki toivo ei siis ole vielä mennyt 😅 käytänkin jatkossa vain takakameraa

Vierailija
7/13 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinkin niin, että avasin kameran ja kohdistin sen itseeni päin. Pyysin miestä katsomaan sitä kuvaa minkä siinä näkee ja vertaamaan sitä minuun. Mies sanoi, että luonnossa näyttää paljon paremmalta ja myös ruskettuneemmalta. Eli kyllä tuo kamera vaan vääristää. ap

Vierailija
8/13 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsungilla sama ongelma täällä. Appleissa paljon paremmat kamerat

Vierailija
9/13 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin ottaa kuvan ipadillani ja ero oli huomattava! Paljon parempia kuvia tuli ja vastaavat peilikuvaa :D ap

Vierailija
10/13 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Applen(6) etukamera on todella surkea. Tulee tosi suttuisia kuvia. Takakameralla kyllä saa hyviä ja selkeitä kuvia.

Vierailija
11/13 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsungin kamerathan tekevät ihosta aina sielän ja vahanukkemaisen.

Vierailija
12/13 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadwalker kirjoitti:

Samsungin kamerathan tekevät ihosta aina sielän ja vahanukkemaisen.

Niin juuri, omassa Samsungissa on "kauniit kasvot" sovellus, joka käynnistyy aina itsestään selfietä ottaessa. Kasvot ovat tasaisen maantienväriset ja sileät..

Vierailija
13/13 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Lumia (:D), ja kasvot on punaiset, tukka harmaa, kaula erivärinen kuin kasvot (kellertävä), nenä ISO, huulet korostuu ja otsa myös. Kun joku muu ottaa kuvan, näytän eriltä (oikeammalta?), mittasuhteet ovat ainakin oikeammat. Ja sanomattakin selvää, että peilissä näytän eriltä kuin Lumian etukameran kautta katsottuna. Normi kameralla tai takakameralla tosiaan paremmat kuvat. Saanen siis olettaa, että Lumiani etukamera vääristää epäedullisemmaksi naamani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi