Entiset haluttomat naiset, onko teitä?
Joissain keskusteluissa olen lukenut viestejä naisilta, jotka ovat kärsineet haluttomuudesta pitkään, mutta joiden tilanne on muuttunut pysyvästi. Haluaisitteko kertoa tilanteistanne, ja siitä miten haluttomuus muuttui halukkuudeksi? Löytyivätkö halut sopivan kumppanin myötä vai oliko kyseessä sisäinen muutos?
Olen melkein kolmekymppinen nainen, jonka seksihalut katoavat aina suhteen edetessä. Olen joutunut lopettamaan monta lupaavasti alkanutta tapailua tämän asian vuoksi ja molemmissa pidemmissä suhteissani seksin vähyydestä on tullut iso ongelma. Tällä hetkellä olen sinkku ja vaikka kaipaan seuraa, kammoan ajatusta parisuhteesta. Minulle parisuhteeseen ryhtyminen tarkoittaa sitä että olen velvollinen harrastamaan säännöllistä seksiä kumppanin kanssa ja ajatus velvollisuusseksistä tappaa kaikki halut.
Pidän silti itseäni hyvin seksuaalisena ihmisenä. Haluan seksiä, nautin siitä ja saan orgasminkin lähes aina. En kuitenkaan halua loukata enää yhtään miestä katoavilla haluillani ja pelkään että joudun viettämään loppuelämäni yksin.
Kommentit (2)
No mun haluttomuus aikanaan johtui siitä, että en saanut orgasmia. Koskaan. Uuden kumppanin myötä (liittyy siihen muitakin tekijöitä kyllä) aloin saada ja haluta. Joten musta ei sinänsä ole sulle apua, mutta mä jäin miettimään tuota sun käsitystä parisuhteesta ja velvollisuusseksistä. Miksi harrastat parisuhteessa seksiä velvollisuudesta, jos kuitenkin nautit siitä ja saat?
up