Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi lassukat poistattivat "Palsta kuuluu naisille" -ketjun?

Vierailija
07.08.2016 |

Miksi? Niin se on. Tämä on VAUVAPALSTA, mitä miehet muka täällä tekevät?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Arkipäivän feminismiä.

Vierailija
2/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministi, lahkonne on tiensä päässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä me aikuiset täällä teemme jos tämä on vauvapalsta?

Vierailija
4/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Mitä me aikuiset täällä teemme jos tämä on vauvapalsta?

Puhu itsestäsi vaan. Itse olen kolmikuinen.

Vierailija
5/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on AIHE VAPAA-palsta, vauva-asioille on omat palstansa. Painukaa sinne ja antakaa meidän lapsettomien miesten keskustella täällä.

Vierailija
6/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta on tarkotettu äideille. Jos on äiti niin sitten voi kirjoittaa ja jos ei oo äiti niin sitten saa lukea mitä äidit sanoo. Kumma kun ei mene kaikille jakeluun ja sanottu vaikka kunka monta kertaa. 

Vierailija
7/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, mammat kaatuvat jalkoihinsa. Tästä minä nautin!

Vierailija
8/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on AIHE VAPAA-palsta, vauva-asioille on omat palstansa. Painukaa sinne ja antakaa meidän lapsettomien miesten keskustella täällä.

Painu ite Tekniikan maailman tai mille vaan muulle palstalle, lapseton ei kuulu Vauva lehteen. Tai ethän sä voi, lassukka ei pysty, ei kykene.

Vierailija
9/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset yrittää omia tämän palstan itselleen.

Vierailija
10/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä, että me miehet pidämme teitä vähän silmällä.

Vierailija
11/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisikohan syynä olla se, ettei ole erityisen ilahduttavaa lukea kommentteja, joiden mukaan 99-prosenttia suomalaisnaisista on rumia, lihavia, kyläpyöriä, tyhmiä, laiskoja, lompakkoloisia tai huoria?

Minä olen niin vanha, että lähinnä säälin kirjoittaneiden miesten vanhempia, koska jokin meni kyseisten kirjoittajien kasvatuksessa todella, TODELLA pahasti pieleen. 

Vierailija
12/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painu ite Tekniikan maailman tai mille vaan muulle palstalle, lapseton ei kuulu Vauva lehteen. Tai ethän sä voi, lassukka ei pysty, ei kykene.

Kerroppa minulle miksi tällä palstalla sitten keskustellaan kaikesta muusta kuin vauva -tai lapsiasioista? On juttua musiikista, politiikasta jne.

Vierailija
13/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisikohan syynä olla se, ettei ole erityisen ilahduttavaa lukea kommentteja, joiden mukaan 99-prosenttia suomalaisnaisista on rumia, lihavia, kyläpyöriä, tyhmiä, laiskoja, lompakkoloisia tai huoria?

Minä olen niin vanha, että lähinnä säälin kirjoittaneiden miesten vanhempia, koska jokin meni kyseisten kirjoittajien kasvatuksessa todella, TODELLA pahasti pieleen. 

Mutta nuohan ovat kuulemma naisten itsensä kirjoittamia naisvihajuttuja. Epäilen vahvasti...

Vierailija
14/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaat että lassukat kontrolloivat jopa ylläpitoa? On ne melkoisia epeleitä sitten.

Vierailija
15/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niin kuin minä eli poistata naisviha-ketjuja :D

Vierailija
16/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa palstan naisista ei ole edes lisääntynyt, joten mitä he täällä tekevät? Tämä on vain aktiivinen keskustelupalsta, joka nyt on sattumoisin tähän osoitteeseen syntynyt. 

Vierailija
17/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaat että lassukat kontrolloivat jopa ylläpitoa? On ne melkoisia epeleitä sitten.

Mammakin tietää, että lassukka pystyy halutessaan ihan mihin vaan. Taitavat mammat salaa katsella lassukoita ylöspäin, sellainen yksipuolinen viha-rakkaussuhde, tiedäthän? Mahtavatko ajatella meitä, kun voihkivat miestensä alla silmät kiinni lauantaisaunan jälkeen.

Vierailija
18/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa palstan naisista ei ole edes lisääntynyt, joten mitä he täällä tekevät? Tämä on vain aktiivinen keskustelupalsta, joka nyt on sattumoisin tähän osoitteeseen syntynyt. 

Mistä sinä sen tiedät? Et yhtään mistään. Tämä on aktiivinen vain ja ainoastaan naisten ja äitien vuoksi. Muut ovat tulleet loisimaan tänne, kun eivät kykene itse ylläpitämään aktiivista keskustelua.

Vierailija
19/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä sen tiedät? Et yhtään mistään. Tämä on aktiivinen vain ja ainoastaan naisten ja äitien vuoksi. Muut ovat tulleet loisimaan tänne, kun eivät kykene itse ylläpitämään aktiivista keskustelua.

Siitä, että suurin osa keskustelijoista on 20-30-vuotiaita yliopisto-opiskelijoita. Tästä oli kysely tehty aiemmin tänä vuonna.