Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa fuksit liittyvät ainejärjestöihin?

Vierailija
07.08.2016 |

Eli kun on aloittamassa opintoja yliopistossa tänä syksynä, niin missä vaiheessa ainejärjestöihin liitytään? Nyt jo kesällä etukäteen vaiko vasta opintojen alettua? Entä moneenko ainejärjestöön on yleensä tapana liittyä? Katsoin, että periaatteessa kolme järjestöä olisivat minulle sopivia (kampuksen yhteinen, pääaineen mukainen, ja aineenopettajien) niin voinko liittyä kaikkiin, vai onko tarkoitus valita vain yksi? Onko kolme siis tavallista enemmän vai ihan normaali määrä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi liittyä niin moneen kuin haluaa ja silloin kun haluaa. Käsittääkseni ainejärjestön toimistossa voi liittyä milloin vain. Mutta erilaisissa tapahtumissa on ainejärjestöjen kojuja, missä massaliitytään. Ei tarvitse heti alussa liittyä.

Vierailija
2/5 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan ole erikseen liittynyt mitenkään mihinkään paitsi pääaineen ainejärjestön sähköpostilistalle ja facebook-ryhmään. Kokouksissa en oon käynyt mutta oisin voinut halutessani vaan ilmaantua paikalle. Kai toisissa järjestöissä sit on eri toimintatapoja. Meillä ei mitään virallista liittymistä vaadita ku ei oo mitään jäsenmaksuakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kesällä maksetaan ilmottautumismaksu samalla, kun maksaa ylioppilaskunnan jäsenmaksun. Voi sen myöhemminkin maksaa kiltaan muistaakseni, mutta helpompi hoitaa samalla.

Vierailija
4/5 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/5 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiire. Käy kaikissa niissä ja katso, missä on kivointa toimintaa ja minne kaverisi menevät. Osallistu fuksisitseille ym. fuksitapahtumiin. Päätä sen jälkeen.

Jos opiskelet Helsingissä, harkitse myös osakuntaa. Niistä saa parhaat edut (stipendejä, asuntoja, halpaa ruokaa), nillä on hienoimmat tilat, ja tutustuu muihinkin kuin oman alan tyyppeihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi