Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä ystäviä?

yksinainen
07.08.2016 |

Kertokaapas naiset, ja miksi ei miehetkin, mistä olette aikuisiällä löytäneet ystäviä?

Minulla on tilanne, että asun eri paikkakunnalla kuin parhaat ystäväni ja välillä kaipaan ystäviä. Muutamia kavereita ja ystävyyksiäkin on matkan varrella ollut, mutta välillä tuntuu, että naisten välinen ystävyys perustuu luottamukseen, joka rakennetaan haukkumalla jotain kummankin tuntemaa kolmatta henkilöä. Minä en oikein pidä tästä ja väistämättä tulee mieleen, että nämä ihmiset arvostelevat myös minua selän takana toisten ystäviensä kanssa. Ei kai kaikki naiset ole tällaisia???

Viihdyn kyllä itseksenikin ja perheeni kanssa, mutta kaipaan silti todellisia ystäviä. Mutta mistä ja miten? Onko ystävyyden kehittäminen näin työssäkäynnin ja lapsiperheen elämän keskellä edes mahdollista? Olenko liian vaativa vai eikö minulta löydy tarpeeksi aikaa panostaa ystävyyteen?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,jos työelämässä ekä työpaikalta..Itse sain uuden ystävän nykyisestä työpaikasta. Ystävyys alussa mutta hyvin on mennyt. Tai jos sinulla harrastuksia ehkä sieltä. aina tilaa uudlle ystävälle.

Vierailija
2/2 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt uusia ystäviä netistä. Hyviä ystäviä ja mukavia ihmisiä, välillä kaikki vaan ovat perheittensä parissa, matkoilla, mökeillä jne. Vanhat ystävät on muuttaneet muualle, harvemmin tavataan. On hyvä, että on lähellä seuraa vaikka lenkille ja mihin vaan. Ja on se pelkkä lenkkiseura ihan ystävyydeksikin syventynyt, vaikka aina ei mene varmaan niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi