Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua muuttaa yhteen

Vierailija
07.08.2016 |

Olemme seurustelleet yli kaksi vuotta, eikä mies halua muuttaa yhteen.
Nähdään viikossa n. 3 kertaa.
Miehellä on ollut rankka suhde takana, ja uskon että se on syy yhteenmuutolle.

Olen sanonut miehelle, että minulle yhdessä asuminen on tärkeää ,ja jos hän ei pysty siihen syystä tai toisesta, niin mielestäni en näe yhteistä tulevaisuutta.

Mies oli erimieltä asiasta ja vähän aikaa sitten mies antoi kihlasormuksen minulle. Ei tunnu kylläkään siltä, että olisimme kihloissa, koska mies ei ole edes hommannut kihlasormusta.

Tuntuu, että mies vain haluaa olla kanssani, mutta ei halua mitään vakavampaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies antoi sormuksen, muttei hommannut sormusta? Eli siis mitä?

En kattelis.

Vierailija
2/6 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siis mies ei hommannut itselleen kihlasormusta. Ei kuulemma ole kerennyt.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies suostui muuttamaan yhteen ja laittoi oman asuntonsa vuokralle. Minä olin olettanut, että ostetaan yhdessä asunto, jolloin miehen kaksio olisi ollut hyvä "käsiraha" ja velkaa olisi ollut vain vähän. Mies vetoaa siihen, että yhteinen asunto ostetaan, kun kumpikin on valmis maksamaan siitä yhtä paljon, siihen asti asutaan vuokralla.

Vierailija
4/6 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänellä vakaumuksellista syytä?

Vierailija
5/6 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies suostui muuttamaan yhteen ja laittoi oman asuntonsa vuokralle. Minä olin olettanut, että ostetaan yhdessä asunto, jolloin miehen kaksio olisi ollut hyvä "käsiraha" ja velkaa olisi ollut vain vähän. Mies vetoaa siihen, että yhteinen asunto ostetaan, kun kumpikin on valmis maksamaan siitä yhtä paljon, siihen asti asutaan vuokralla.

Mun mielestä ihan reilua ja fiksua.

Vierailija
6/6 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä katselisi tollaista meininkiä. Joitakin kompromisseja pitäisi suhteessa tehdä. Ap mies ei niitä tee.