Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkustatteko koulujen loma-aikoina...

Vierailija
07.08.2016 |

....huolimatta tuplahinnoista? Mua ahdistaa. Pitäis miettiä lomaa, mutta mua vain hirvittää, miten paljon kalliimpaa on matkustaa vaikkapa joululomalla kuin kaksi viikkoa ennen tai jälkeen. Ei ois varaa pistää niin paljon yhden viikon etelänmatkaan. Perheessä koululaisia ja itsellä määräaikainen työ, joten ei oo paljon mahiksia matkustaa muulloin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesällä joo. Talvella emme kyllä pystyisi esim. hiihtolomaviikolla/ joululomalla menemään etelään. Joka vuosi ei anota "omaa lomaa", mutta joskus voi pyytää viikon ja lähteä tammikuussa. Ihan ok tehdä niin, eikä kaikki vanhemmat voi aina pitää lomia samaan aikaan kuin koululapset ja yhteinen aika on silti arvokasta.

Vierailija
2/4 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vapaata samaan aikaan kuin lapsilla (en ole opettaja), mutta en haluaisi matkustaa joululomalla, koska hinnat on silloin pilvissä. Oon määräaikaisessa työssä ja työnantajalla tuskin on mitään intressejä antaa mulle lomaa koululaisten lomien ulkopuolella sillä perusteella, että en raaski matkustaa kalliimmalla. Mies haluaisi ehdottomasti etelään talven aikana.

Mitä hemmettiä me tehdään??

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanoudut ja otat lapset kotikouluun. Silloin voitte tehdä mitä haluatte, milloin haluatte. Ei tarvi kysellä lupia mistään. Kunta huolehtii vain, että oppivelvollisuus on suoritettu riittävin tiedoin.

Vierailija
4/4 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irtisanoudut ja otat lapset kotikouluun. Silloin voitte tehdä mitä haluatte, milloin haluatte. Ei tarvi kysellä lupia mistään. Kunta huolehtii vain, että oppivelvollisuus on suoritettu riittävin tiedoin.

Eli sinusta ne hinnat on ok? Rikkaat matkustaa koulujen loma-aikaan, keskituloiset ja vähän köyhemmät kesäisin ja kaikista köyhimmät ei koskaan. Kun olin vakkaritöissä, ei ollut ongelmaa lomien saamisessa, toisin on nyt. Lapsetkin oli tietty tuolloin päiväkodissa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi