Miksi nuoret naiset eivät osaa käyttäytyä?
Weekend festivaalilla sai taas kerran huomata miten pissikset luulevat olevansa jotain spesiaalia.Istutaan keskellä kävelyreittiä, vittuillaan ihmisille jotka väistelevät näitä oman elämänsä sankareita.Eikö näille pikkulutkille ole kotona kengittäjää löytynyt?Toivotan erittäin paljon onnea sille miehelle joka saa omakseen tuollaisen naisen.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhtään epäile ap:n viestin todenperäisyyttä. Maailmassa on paljon paskapäitä, jokaisessa ikäluokassa. Juuri toissapäivänä yksi rouva kiilaili törkeästi kassajonossa ja mummeli ajoi kärryillänsä jalkani yli ja onnistui kolhimaan kylkeänikin. Pahotteluita tai anteeksipyyntöjä ei kuulunut.
Pointtini on siis se, että kyllä - nuorista löytyy paljon törkeitä ihmisiä, mutta niin kyllä löytyy teistä vanhemmistakin. Teidän osalta sitä paskamaisuutta ei enää voi laittaa edes siihen nuoruuden ajattelettomuuden piikkiin.
Ja mitä liikkuu aikuisen ihmisen ihmisen päässä, kun kutsuu nuoria naisia "pikkulutkiksi"? Miten seksuaisuus liittyy tähän? Järkyttävää slutshamingia, joka ei edes liity asiaan. Pthyi.
"Pikkulutka" N17
Lutkaksi sanominen on eri asia kuin ns.slut shaming. Ensimmäiseksi mainittu on vain haukkumista, joka ei perustu mihinkään tietoon henkilön ominaisuuksista ja elämäntavasta. Slut shaming taas on tietynlaisten seksuaalisesti aktiivisten naisten arvostelua.
Käytös ja vaatetus hyvin hyvin lutkahtavaa näillä pikku rinsessoilla.
Sehän miehiä ketuttaakin, kun eivät itse saa näitä naisia.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kuuluuko tähän ketjuun, mutta minusta on huolestuttavaa somen käyttö. Osa naisista ja tytöistä elää sille, että jakavat julkisuuteen seksistisiä kuvia, kuva juopottelusta jne.
Toki miehetkin, mutta jos nyt pysyn aiheessa, eli tytöissä.Ja aikuiset naiset ruokkivat tätä antamalla esimerkkiä. Tuntuu että joidenkin elämä pyörii törröhuulien, tissivaon, eteentyönnetyn perseen ja merkkilaukkujen ja -vaatteiden ympärillä.
En ymmärrä. Olen iloinen että tyttärestäni kasvoi itseään arvostava, pitkälle opiskellut nainen, jolla on, mielestäni, terveet elämänarvot. Ja huom. kasvoi, ei kasvatin.
Niin, onhan se kauheaa kun naiset eivät ole täydellisiä kopioita toisistaan. Ilman pinnallisuutta ei olisi syvällisyyttä, se kannattaa muistaa.
Minusta itsestäni tuntuu ja vaikuttaa, että nuorison poikalaumat ovat häiriöksi, vaaraksi ja tien tukkeena lähinnä vahingossa ja ajattelemattomuuttaan, mutta tytöt tekevät sen tietoisesti, tarkoituksella ja ärsyttääkseen. Toki molemmista sukupuolista löytyy niitä porukoita, jotka aiheuttamansa häiriön hoksattuaan pahoittelevat aidosti ja korjaavat asian. Mutta ainakin kokemukseni mukaan poikaporukoilta harvemmin kuulee noita "minulla on oikeus", "ei jaksa jonottaa" ja "kuole pois" -juttuja.
Mutta tiedä sitten, tämä on minun näkemykseni ja sen muodostumiseen on voinut vaikuttaa se, että olen itsekin nainen, kuten moni muukin tällä palstalla kirjoittava. Uskon tyttölaumojen olevan ilkeämpiä omaa sukupuoltaan edustavia tuntemattomia kohtaan ja poikalaumojen taas osoittavan jonkinlaista kunnioitusta naiselle, olipa tämä iältään mitä hyvänsä. Jos olisin mies, voisivat ehkä tuolla kuljeskelevat poikalaumatkin tulla puimaan nyrkkiä, provosoimaan jne. En tiedä, kun en ole.
Nämä nykyajan pissikset on niin ärsyttäviä että mua jopa pelottaa mennä ulos sen takia että ne tulee vastaan. Eihän kaikki pojatkaan ole kunnioittavia muille ihmisille, mutta erityisesti tuo yläaste-ikäiset teinitytöt ovat niin naurettavia että oksat pois.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naiset ovat yhteiskunnan trendsettereitä. Heitä kun katsoo, tietää mitä on laajemmin tulossa seuraavina vuosikymmeninä.
Ap:n aloituksen perusteella itsekkyys, kovaäänisyys ja omahyväisyys ovat nousussa. Ihan niin kuin niitä edustava Donald Trumpkin.
No mitäs näyttäisi olevan tulossa tulevina vuosikymmeninä, kun nyt nuoria naisia katsot?
Vierailija kirjoitti:
Minusta itsestäni tuntuu ja vaikuttaa, että nuorison poikalaumat ovat häiriöksi, vaaraksi ja tien tukkeena lähinnä vahingossa ja ajattelemattomuuttaan, mutta tytöt tekevät sen tietoisesti, tarkoituksella ja ärsyttääkseen. Toki molemmista sukupuolista löytyy niitä porukoita, jotka aiheuttamansa häiriön hoksattuaan pahoittelevat aidosti ja korjaavat asian. Mutta ainakin kokemukseni mukaan poikaporukoilta harvemmin kuulee noita "minulla on oikeus", "ei jaksa jonottaa" ja "kuole pois" -juttuja.
Mutta tiedä sitten, tämä on minun näkemykseni ja sen muodostumiseen on voinut vaikuttaa se, että olen itsekin nainen, kuten moni muukin tällä palstalla kirjoittava. Uskon tyttölaumojen olevan ilkeämpiä omaa sukupuoltaan edustavia tuntemattomia kohtaan ja poikalaumojen taas osoittavan jonkinlaista kunnioitusta naiselle, olipa tämä iältään mitä hyvänsä. Jos olisin mies, voisivat ehkä tuolla kuljeskelevat poikalaumatkin tulla puimaan nyrkkiä, provosoimaan jne. En tiedä, kun en ole.
Nuo ovat puhtaasti omia ennakkoluulojasi ja olet sisäistänyt naisvihan itseesi.
Minulle muuten ei kukaan nainen ome koskaan osoittanut epäkunnioitusta vaan vain miehet.
Vierailija kirjoitti:
Ihme vihapuhetta naisvihaajilta taas kerran.
Positiivista vaan, että nykyään nuoret naiset osaavat ottaa oman tilansa nöyristelemättä samoin kuin nuoret miehet ovat tehneet kautta historian. Joitain ottaa päähän, kun nuori nainen ei olekaan hiljainen koriste.
Tämähän se vihapuhetta on, kun oikein kannustat polkemaan toisia. Ei väistetä, vittuillaan, haukutaan, yritetään oikein tehdä toisille paha mieli ja aiheuttaa eripuraa. Jostain kaltaisiasi sivistymättömiä idiootteja aina kumpuaa, vaikka kuinka luulisi, että maailma on siirtymässä parempaan aikaan.
En tiedä kuuluuko tähän ketjuun, mutta minusta on huolestuttavaa somen käyttö. Osa naisista ja tytöistä elää sille, että jakavat julkisuuteen seksistisiä kuvia, kuva juopottelusta jne.
Toki miehetkin, mutta jos nyt pysyn aiheessa, eli tytöissä.
Ja aikuiset naiset ruokkivat tätä antamalla esimerkkiä. Tuntuu että joidenkin elämä pyörii törröhuulien, tissivaon, eteentyönnetyn perseen ja merkkilaukkujen ja -vaatteiden ympärillä.
En ymmärrä. Olen iloinen että tyttärestäni kasvoi itseään arvostava, pitkälle opiskellut nainen, jolla on, mielestäni, terveet elämänarvot. Ja huom. kasvoi, ei kasvatin.