Miten blokataan puhelinnro?
Mulla on ärsyttävä exä, joka soittelee ja viestii koko ajan. Miten saan blokattua sen?
Kommentit (13)
Laita sille viesti että jos ei lopu, teet rikosilmon vainoamisesta. Se on nykyisin kriminalisoitu. Muista tallentaa lähettämäsi viesti jotta voit tarvittaessa näyttää sen poliisille.
Puhelimen käyttöohjeessa on kerrottu miten numeron voi blokata. Saattaa kuitenkin olla että vaikka soitot voi blokata, tekstareita ei voi. Voit myös määritellä exän numerolle soittoääneksi äänettömän puhelimesta riippuen.
Mulla on Huawei. En muista mikä nro.
Ap
Minä latasin play-kaupasta ohjelman, jolla voi blokata. On toiminut moitteetta.
Vaihda henkilökohtaiseksi soittoääneksi äänetön, se onnistuu useimmissa puhelimissa. Kaikissa toimii, että vaihdat nimeksi "Älä vastaa". Hämmästyttävän toimiva ratkaisu =) Voit laittaa oikean nimen vaikka osoitekenttään tms. niin tarvittaessa erotat nämä "Älä vastaa" nimiset toisistaan.
Tämä ns. Vaimoamispykälä, panemispykälä eli vainoamispykälä koskee myös naisia jotka tunkevat mieskohteensa asuinalueelle /pakeille aukomaan päätänsä, kuten naapurin sellaisiakin. Kun ei kysytty naista seuraksi eikä häiriköimään vainoharhaisena perään, parempi tajuta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ns. Vaimoamispykälä, panemispykälä eli vainoamispykälä koskee myös naisia jotka tunkevat mieskohteensa asuinalueelle /pakeille aukomaan päätänsä, kuten naapurin sellaisiakin. Kun ei kysytty naista seuraksi eikä häiriköimään vainoharhaisena perään, parempi tajuta.
Toki laki koskee kaikkia, se on päivänselvää. Vainoaminen on aina väärin, oli sen suorittaja kumpaa sukupuolta tahansa vainoajan ja vainottavan suhteesta/suhteettomuudesta riippumatta.
Vaimoamispykälää tai panemispykälää ei laki tunne, joten viestisi jää siltä osin hieman tajunnanvirraksi.
Näinkin voi blokata:
- mene contacts:iin
- valitse exän nimi
- klikkaa menu
- klikkaa all calls to voicemail
Sitten kaikki exän puhelut menee vastaajaan, riippumatta siitä onko sulla vastaaja edes käytössä vai ei. Läpi ei puhelut kuitenkaan tule. En tiedä voiko tekstareita blokata.
Kiitos vastauksista. Tekstarien blokkaaminen olis kyllä erinomainen asia sekin. Tietääkö kukaan?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista. Tekstarien blokkaaminen olis kyllä erinomainen asia sekin. Tietääkö kukaan?
Ap
Minulla ainakin android 5.1 blokkaa estetyistä numeroista tulevat puhelut JA tekstarit ilman, että niitä numeroita tarvitsisi erikseen lisätä tekstarien spammilistalle. Blokatut tekstarit löytyvät sitten sieltä tekstarien spammilaatikosta.
Ainakin Lumiassa voi blokata tekstaritkin, luulisi että muissakin.
Muakin kiinnostaa.