Rantalomaan 2viikkoa aikaa, mitä ehtii vielä kropalle tehdä, että olisi rantakunnossa?
Kaipaisin hyviä vinkkejä. Ylipainoa on n.4 kiloa. Salilla olen käynyt n.2kertaa viikossa ja kävelylenkeillä myös pari kertaa viikossa. Ruokavalioni on kasvispainotteinen, mutta herkut maistuu silloin tällöin. Mitä voisi näin lyhyessä ajassa tehdä esim.tuolle mahalle, joka edelleen pömpöttää?
Kommentit (15)
Hylje vain haluaisi olla vähän timmimmässä rantakunnossa. ; ) Ap.
2 viikossa voi saada nesteitä pois niin turvotus vähenee. Hiilarit minimiin ja paljon vettä. Tosin tätä linjaa pitää jatkaa rantalomallakin sitten.
Neljä kiloa? Yksi iso paska ja se on siinä.
Tällaisen oikeasti lihavan näkökulmasta thin girl problems kuulostaa huvittavalta :D
Mene lomalle ja nauti!
Syö paljon kasviksia. Jätä viljat ja sokeri pois.
Juo riittävästi vettä.
Liikuntaa, pitkäkestoiset 1 h tai ylikin, kävelylenkit kiinteyttää kummasti vatsan seutua :)
Lihaskuntotreeniä useamman kerran viikossa.
Tuloksia ehdit saada, kun liikut ahkerasti,
syöt viisaasti ja kohtuudella. Jos syöt liian vähän, et jaksa kunnolla liikkua.
Tsemppiä ja hyvää rantalomaa aikanaan :D
Jos jaksat tallustella rannalle, niin olet rantakunnossa.
Relaa nyt vähän. Ketään muuta kuin sinua ei kiinnosta sun rasvamakkarat. Kun lakkaat ajattelemasta sitä, mitä muut susta ja sun vartalosta ajattelevat, sinulta vapautuu valtavasti energiaa. Itsensä hyväksyneet ihmiset säteilevät ja tuntuvat vetovoimaisilta kaikista fyysisistä inhimillisyyksistään huolimatta. Vimpan päälle treenatut tyttelit, jotka kyttäävät ruokaansa ja keskittyvät vain itseensä, eivät ole kiinnostavia ihmisiä.
Hiilarit pieneksi ja kasviksia + vähärasvaista lihaa.
Joka aamu alkaa lenkillä.
Salille 4 kertaa viikossa ja aerobista liikuntaa lisäksi ja juo paljon vettä.
TUo on ihan puppua tuo vatsalihasliikejuttu, ei paikallisesti voi poistaa mitään rasvaa! Viesti nro 6 on erittäin hyvä.
Mä teen joka päivä yli tunnin kävely/hölköttelylenkin eikä se kyllä kiinteytä vatsanseutua yhtään:( Mulla ei ole ylipainoa, mutta vatsa pömpöttää ja löllyy. Aloitin nyt tekemään vatsoja, mutta kuinkahan kauan keski-ikäinen täti saa niitä tehdä ennen kuin vaikutus näkyy?
Vettä, kasviksia, viljat pois (kauraa lukuunottamatta), sokerit pois, liikuntaa. Näillä olen ainakin itse saanut turvotuksen pois.
Kiitos kutonen näistä. Tykkään leivästä aivan hirveästi, mutta ilmeisesti se kannattaisi jättää pois. Ja aion kyllä nauttia lomastani oli ylimääräisiä kiloja tai ei. : )
Jätä vehnä pois,itse olen 164/50 ja saan raskausuteluita vehnän aiheuttaman turvotuksen takia😬
Vierailija kirjoitti:
Mä teen joka päivä yli tunnin kävely/hölköttelylenkin eikä se kyllä kiinteytä vatsanseutua yhtään:( Mulla ei ole ylipainoa, mutta vatsa pömpöttää ja löllyy. Aloitin nyt tekemään vatsoja, mutta kuinkahan kauan keski-ikäinen täti saa niitä tehdä ennen kuin vaikutus näkyy?
Ei se mitään auta että sulla on hyvät vatsalihakset rasvakerroksen alla. Löllyvän mahan saat pois miinuskaloreilla.
Tee pilates-tyyppisiä vatsaliha- ja venyttelyharjoituksia joka päivä 20min-30 min. Jatka vaikka lomallakin. Parantaa rhtiä jo ensimmäisellä kerralla ja parempi ryhti hoikistaa paremmin kuin itse parin kilon laihdutus. Etsi netistä ohjeita. Ja tee kiskittyneenä ja ajatuksen kanssa!
Vatsalihaksia 100 per päivä. Näkyy jo parissa viikossa jonkin verran. Te vatsalihasliikkeet erissä, niin jaksat paremmin. Esim. 20:n sarjoina yht. 100 kpl.