Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisätautilääkäri kettuuntuu?

Vierailija
06.08.2016 |

Pelottaa maanantain verikokeet. Mulle on sanottu, että sisätautilääkäri ei tykkää yhtään, jos sama potilas tulee osastolle saman vaivan takia usein. Oon ollut jo kahdesti tänä vuonna hypokalemian takia ensiavussa ja osastolla, mitä jos joudun uusiksi jälleen? Olen 19, suokaa anteeksi tyhmät kysymykseni. Kaliumkorvauslääkitys on mutta silti pelottaa, sillä jouduin viimeksikin siitä huolimatta

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömishäiriö? Jos on, niin on syytäkin kettuuntua.

Vierailija
2/16 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit aivan hyvin olla menemättä niihin verikokeisiin. Miksi edes menisit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on sanonut? Sillä ei ole merkitystä, mitä on sanottu. Hoidon tarvetta ilmeisesti on.  Heitä pelko pois. Naurettavaa pelottelua. Ettäs kehtaavatkin. Voisin kirjoittaa lisää, mutta olkoon. Sinulla on oikeus hoitoon!!!

Vierailija
4/16 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, syömishäiriö... Ja menen, koska ekalla kerralla kaliumarvot olivat 1,6.

ap

Vierailija
5/16 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kettuunnu. Se saa palkkaa sun hoitamisesta.

Vierailija
6/16 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä välittää jonkun idioottilääkärin mielipiteistä. Se hoitaminen on niiden työtä ja sinä olet asiakas.

Vierailija
7/16 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Olet ilmeisesti Sanni-fani ja haluat tulla idolisi kaltaiseksi luurangoksi? Sinun kaltaisesi vakavasti psyykeongelmaiset yleensä laitetaan pakkohoitoon mielisairaalaan ns. M1-lähetteellä, jolloin itse ei voi kieltäytyä hoidosta. Nenämahaletkulla ruokitaan energiapakkauksilla väkisin. Ainoa keino henkesi pelastamiseksi.

Vierailija
8/16 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mitä väliä on mennä verikokeisiin, jos on syömishäiriö, jota on päättänyt jatkaa. Kuolet kumminkin siihen. Älä turhaan kuormita terveydenhuoltoa. Asiasta tietämättömälle tiedoksi, että normaali aikuisen kaliumarvo on 3.3-4.8 mmol/l

Vierailija
9/16 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene jonnekin puhumaan edes esim itseapuryhmään.yritä vähentää oksentamista niin saat kalium arvon ylös.syö perunaa seonkevyttä ja sisältää kaliumia.Muuta dieettiä niin ettet jätä vähintään niitä kaliumpitoisia joissa ei ole kaloreita pois

Vierailija
10/16 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kalium laskee alle 3, voi seurauksena olla vakavia tappavia sydämen rytmihäiriöitä. Joten ap tekee hidasta itsemurhaa leikkien hengellään venäläistä rulettia. En arvosta tuollaisia sontakasoja ja mielestäni tuollaiset paskiaiset pitäisi hoitaa yksityisellä eikä julkisessa terveydenhuollossa.

Vierailija
11/16 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisätautilääkärit on lääkäreistä kaikkein kilteimmät:) Kiitä onneasi ettet joudu tekemisiin kirurgien kanssa.

Vierailija
12/16 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaani päivässä pitää lääkärin loitolla

Vierailija
13/16 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseinen sisätautilääkäri tekisi työnsä hyvin, hän laittaisi aloittajasta pakkohoitolähetteen mielisairaalaan. 

Vierailija
14/16 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juothan ap kivennäisvettä? Ihan tavallisissa vesissä on kaliumia ja magnesiumia ioneina. Jos sulla on bulimia, niin kannattaa oksentamisen jälkeen juoda tarpeeksi näitä vesiä, koska juuri oksuissa menee noita hyviä ioneita.

Vierailija
15/16 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö tuossa hoitajat ovat puhuneet mitä sylki suuhun tuo. Sinä olet menossa hoitoon, jota tarvitset kipeästi ja johon sinulla on oikeus.

En usko että lääkäri sanoo yhtään mitään, jonka ei ole tarkoitus edistää sun hoitoasi.

Älä koita keksiä mitään tekosyitä ette menisi hoitoon.

Vierailija
16/16 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseinen sisätautilääkäri tekisi työnsä hyvin, hän laittaisi aloittajasta pakkohoitolähetteen mielisairaalaan. 

Mitkä kriteerit mä sun mielestä täytän? Mä vihaan tätä sairautta siis herranjumala. En mä unelmoi superlaihoista vartaloista ja kävelystä hangella jälkiä jättämättä. Mä haluan olla terve ja tavallinen. Oon sairastanut 12-vuotiaasta asti, eikä mikään apu oo auttanut ja parantanut mua täysin. Pitäiskö mun sitten lakasta kaikki maton alle? Ei täällä pohjoisessa oo syömishäiriöihin erikoistuneita osastoja. Mä hoidan työni ja opiskeluni, ainoita huonoja puolia elämässäni onkin nämä sairaudet. Ilmeisesti se tekee musta täydellisen psykopaatin.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan