Mustan Barbaarin äiti HS:ssa: "Luulin, että minut ammutaan kuin Amerikassa"
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016080622011877_uu.shtml
Hohhoijakkaa. Ei kannata alkaa pullikoimaan poliiseille vastaan. Jos poliisi haluaa varmistaa henkilöllisyyden niin on syytä olla yhteistyöhalukas jos ei halua putkaan. Minusta tuossa olisi jo kunnianloukkaussyytteelle aineksia. Koska poliisi on ampunut ihmisen tuollaisessa tilanteessa? Ei koskaan.
Kommentit (78)
Tämä todistaa ettei noi vaan kykene elämään MAASSA MAAN TAVALLA. Ovat ihan pihalla. Suomessa poliisi on luotettava.
ihan vitun huonoa toimintaa poliisilta. Syytä tutkia tarkasti, poliisi voi olla persu.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijakkaa. Ei kannata alkaa pullikoimaan poliiseille vastaan. Jos poliisi haluaa varmistaa henkilöllisyyden niin on syytä olla yhteistyöhalukas jos ei halua putkaan. Minusta tuossa olisi jo kunnianloukkaussyytteelle aineksia. Koska poliisi on ampunut ihmisen tuollaisessa tilanteessa? Ei koskaan.
Jos luit sen saman jutun kuin minäkin, huomasit varmasti, että poliisi oli siviiliasussa, eikä mitenkään esitellyt itseään poliisiksi. Sä olet varmasti myös sitä mieltä, että ne, jotka ovat antaneet pankkitunnuksiaan poliisiksi tekeytyneille, ovat toimineet oikein ja fiksusti?
Suomessa poliisi ampuukin kaikki ihmiset ilman mitää syytä..haloo.
Vierailija kirjoitti:
Tämä todistaa ettei noi vaan kykene elämään MAASSA MAAN TAVALLA. Ovat ihan pihalla. Suomessa poliisi on luotettava.
Mä oon sitä mieltä, että noi, eli sinä, et kykene elämään maassa maan tavalla ja oot ihan pihalla. Pois vaan, ei väliä minne, kunhan menet.
Täällä ollaan niin tuohtuneita, niin tuohtuneita, että kunnianloukkaussyytteitä ihan vaaditaan. :D Tulisitte lähiöön kuuntelemaan, mitä poliisi saa kuulla, kun käy hoitamassa virkavelvollisuuksiaan. Autoonkin saattaa tulla skraadu.
Ja kuinkahan monta vuotta tuokin on Suomessa elänyt? Kotiutuminen ei vaan onnistu kaikilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon sitä mieltä, että noi, eli sinä, et kykene elämään maassa maan tavalla ja oot ihan pihalla. Pois vaan, ei väliä minne, kunhan menet.
Mihinkäs mä nyt kotoani lähtisin? :)
Vierailija kirjoitti:
Ja kuinkahan monta vuotta tuokin on Suomessa elänyt? Kotiutuminen ei vaan onnistu kaikilta.
Mä luin sen jutun, enkä nähnyt siinä mitään viitteitä, ettei kotoutuminen olisi onnistunut. Kuule, jos kirjoittaisit jotain ihan oikeaakin asiaa, etkä keksisi itse kaikenlaisia kummallisia väitteitä, sua voisi pitää jollain tavalla vakavasti otettavana keskustelijana. Nyt antisi on alittaa alakoululaisen tason.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihinkäs mä nyt kotoani lähtisin? :)
No jonnekin olisi hyvä lähteä, kun et osaa elää maassa maan tavalla.
No jo on taas dramaattista. Kauankohan tästäkin vielä revitään otsikoita.
No jos joku siviiliasuinen kuka lie rupeaa tivaamista minulta passia yöllä kadulla ilman että esittäytyy poliisiksi niin en minäkään todellakaan sitä hänelle antaisi vaan kuvittelisin että kyseessä on huumehörhö ja lähtisin pikapikaa karkuun 😱
Vierailija kirjoitti:
No jo on taas dramaattista. Kauankohan tästäkin vielä revitään otsikoita.
Et kunnioita sananvapautta, vaan haluat, että näistä asioista ei saisi keskustella. Haluat tukahduttaa sananvapauden. Miksi haluat Suomesta Pohjois-Korean?
Ja eilen Itiksessä noi huuteli suomalaisille että menkää muualle, Suomi on muka heidän. Eihän ne ressukat selviäisi edes talven yli täällä, jos ei olisi suomalaiset miehet hoitamassa lämmityksiä ja auraamassa teitä. Ehkä olisikin hyvä ratkaisu? Lähdetäänkö kaikki talveksi Espanjaan?
Vierailija kirjoitti:
Ja eilen Itiksessä noi huuteli suomalaisille että menkää muualle, Suomi on muka heidän. Eihän ne ressukat selviäisi edes talven yli täällä, jos ei olisi suomalaiset miehet hoitamassa lämmityksiä ja auraamassa teitä. Ehkä olisikin hyvä ratkaisu? Lähdetäänkö kaikki talveksi Espanjaan?
Ai Musta Barbaari ja hänen äitinsä huutelivat Itiksessä suomalaisille, menkää muualle? Kuule, en usko. Mitä jos keskustelisit ihan asiallisesti tästä asiasta, etkä keksisi kaikenlaista hömppää.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei varmaan Suomessa ole ampunut. Muissa maissa varmaan kyllä.
Valitettavasti en voi kirjoittaa tähän, mitä mieltä olen ko. naisen käytöksestä. Mutta se ei ole mitään positiivista.
Toi ampumisjutusta kertominen osoittaa Tatu Vanhasen teoriat oikeaksi, kukaan normaaliälyinen ei tollaisia kuvittelisi saati mainostaisi lehdessä.
Huh huh! Itseänsä julkisuuteen tyrkyttämisellä ei ole näköjään mitään rajaa.