Menkoista / Tuhruvuodosta?
Heips, nyt tietoa ja/tai kokemuksia kaipailen... Ihan ihmeissäni olen kun mulla viimeiset kunnon menkat alkaneet 11.1.2006, sitten kp 29 ja 30 oli pientä ruskeaa tuhruvuotoa,joka sitten heti loppuikin. Raskaustestin tein kp 36,negatiivinen oli.Kp 48 alkoi taas rusehtava tuhruvuoto,joka jatkunut kolme päivää, nyt siis kp 50. Tuhruvuoto on vähäistä,pikkuhousunsuoja riittää hyvin,välttämättä ei tarttis sitäkään. Öisin ei tule mitään,aamuisin sitten taas alkaa.Tänään tein taas raskaustestin ja negahan se oli.Apteekin omia raskaustestejä olen käyttänyt.
Mulla kierto on ollut epäsäännöllinen, mutta viimeaikoina ollut noin 30 päivää. Aiemmin ollut 46:kin päivää. Voisiko olla että nää tuhruvuodot olisikin olleet ihan menkat? Tuntuu oudolta,sillä tavallisesti vuodan kuin niagara alusta lähes loppuun noin 7 päivää.
Viime päivät oon ollut aika väsynyt ja huono ja yököttävä olo ollut, eilen jopa oksensin kun ruoka (mukamas) haisi niin pahalle... Menkkakipuja on niin kuin ennenkin,alavatsaan ja selkään jomottaa, mutta vuoto on siis pelkkää tuhrua...ja testit negatiivisia.
Ota tästä nyt sitten selvää... Hämää tosiaan siis tuo tuhruvuoto,että oisiko ne menkat vai missä ne on? Mitä tässä voisi nyt tehdä? Ihmetellä ja odottaa...? Kokemuksia ja jonkinlaista tietoa jos joku osaisi antaa,todella kiitollinen oisin!
Osaisiko joku jotain sanoa? Näyttäisi siltä että tuo tuhruvuotokin on loppunut kun ei eilisillan jälkeen ole mitään tullut...tai siis ihan " väritöntä" valkovuotoa vaan...