YÖ on kyllä maailmankaikkeuden surkein bändi
Ihan hirveetä musiikkia. Jos jollain on epämusikaalinen ja huono ääni, niin tämän yhtyeen keulakuvalla. En voi ymmärtää, että joku voi kuunnella tuollaista mölinää.
Kommentit (24)
Ei oo pakko kuunnella, jossei tykkää. Mun mielestä jotku Chisu ja Cheekki hirveetä paskaa. En tajua, kuka tollasta sontaa viittii kuunnella. Mieluummin kuuntelen Yötä.
Samaa mieltä. Lindholmilla on " mätä ääni". Se oikeasti on kauhea ääni, ei mitään musikaalisuutta.
En tykkää itsekään, mutta kiinnostaa mistä tämä Yöahdistus nyt iski?
Vierailija kirjoitti:
Ei oo pakko kuunnella, jossei tykkää. Mun mielestä jotku Chisu ja Cheekki hirveetä paskaa. En tajua, kuka tollasta sontaa viittii kuunnella. Mieluummin kuuntelen Yötä.
Yhtä hirveetä sontaa kaikki kolme.
Sanokaa mitä sanotte, mutta Varietee on huikea levy.
Vierailija kirjoitti:
Sanonpa, että olen täysin samaa mieltä. Kuluvan vuosituhannen Yö-levyt on taas aikamoista kuraa.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Siihen ne hyvät levyt sitten jäivätkin. Joitakin hyviä kappaleita on tullut myöhemminkin.
Ollin ääni on kamalan huono.
Ääni on huono ja sanoitukset - voi taivas. Kliseitä ja itsestäänselvyyksiä.
Karmeeta paskaa! Melankolista mutinaa. Jos kuuluu radiosta , vaihtuu kanava heti. Tän "musiikin" takia joku vielä tappaa itsensä.
Hyi stana 👎
Jos kaikki bändit ja laulajat olisivat hyviä niin silloin ette tietäisi ketä mennä katsomaan... vaan joutuisitte katsomaan vielä itseänne voi hyvä luoja😨 oliko kajagoogoo hyvä bändi?
Ei sais soittaa radiossa. Voi sattuu jotakin, kun pitää kiireellä vaihtaa kanavaa, ettei sattuis korviin se huuto.
Paitsi, että Mamba on vielä surkeampi, ja kaikkein surkein on Kotiteollisuus.
Yön uutta musiikkia en ole kuullut, mutta muistuttaisin että tämä nykyinen Yö on käytännössä vain Olli Lindholmin sooloprojekti. 80-luvulla Yö oli oikeasti bändi, mutta ei enää.
Olli ei osu nuottiin. Ei ole koskaan osunut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chisun sanoitukset eivät selvästikään ole avautuneet kirjoittajalle. On hyvä, että on Yö:n kaltaisia bändejä myös näille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää itsekään, mutta kiinnostaa mistä tämä Yöahdistus nyt iski?
Yö aiheuttaa painajaisia, joka yö.
Pölhöpateettiset sanoitukset, jousiorkesteri ja hirveä kaikuefekti taustalla. Ja näitä kappaleita tulee toinen toisensa perään. Joskus aikoinaan 80-luvulla ensimmäiset kappaleet oli hienoja.
Radiossa soi joku biisi, minkä juonesta en saa mitään tolkkua. Ei niin mitään sisältöä, ei tarinaa. Tekotaiteellista kakkaa.
Olli "Ihmis-vuvuzela" Lindholm.