Poikaystävä pyysi minua siivoomaan hänen asunnon
Muuttamassa pois opiskelija-asunnosta ja ei kuulemman itse jaksa suorittaa siivousta.Juuri kun loma alkoi.. noh ei kai siinä muu auta kuin mennä.
N22
Kommentit (18)
Oletko tosiaan noin tossu? Mies siivotkoon itse oman sikolättinsä!
Olet hyvä nainen. Tuo on aitoa rakkautta ja voin kertoa, että mies arvostaa.
Sano että tuut auttamaan poikkista jos se ostaa sulle pänikällisen siivousviiniä. Siivoaminen on mukavampaa pikku uppelissa, tosin jäljestä ei välttämättä tule ian niin priimaa. :P
Vierailija kirjoitti:
Shaissea.
Mä oon siivonnut, mutta hän on maksanut siitä.
Vierailija kirjoitti:
Muuttamassa pois opiskelija-asunnosta ja ei kuulemman itse jaksa suorittaa siivousta.Juuri kun loma alkoi.. noh ei kai siinä muu auta kuin mennä.
N22
Auttaa. Jätä menemättä. Mene sen sijaan kavereittesi kanssa leffaan, päivälliselle tms.
Siivoa, jos saat poikkiksen siivoamaan sun kämppää vastaavan tuntimäärän tai jotenkin muuten korvaamaan työtunnit. Muussa tapauksessa siivotkoon vaikka hänen äitinsä. ;)
Vierailija kirjoitti:
Tuskin arvostaa. Johan tuosta pyynnöstä huomaa ettei arvosta. Itse ei jaksa, joten pitää selvänä, etää tyttöystävä jaksaa. Eri asia pyytää vaikka avuksi, mutta että nakittaa homman toiselle.
Onhan se ihan söpöä jos sievästi pyytää... Itse olen saanut vain moitteita ja käskyjä että pitäisi jotain miehen kämpässä saada aikaan.
Vierailija kirjoitti:
N22
Et kyllä mene!
Vierailija kirjoitti:
N22
Meet nyt siivoamaan ja oot koko loppusuhteen ajan miehen siivooja, todennäköisesti muutaman kuukauden jälkeen on jo korottanut sut vara-äidiksi laittamaan eväät ja peseen pyykit. Mies ei selkeästi arvosta sua ihmisenä. Jos et jätä sitä, niin et ainakaan mee aikuisen ihmisen puolesta siivoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N22Et kyllä mene!
Kylläpä nykynuoriso on täysin vellipersekansaa. Ettekö te ole kuulleet, että kaveria EI JÄTETÄ!
ei ole miesten hommaa siivous. Miehen keho ei kestä ja joutuu sairaseläkkeelle joten vaimonkin
kannalta on parempaa , että siivoaa ja antaa miesten tehdä miesten töitä
t: miehinen mies
Vierailija kirjoitti:
ei ole miesten hommaa siivous. Miehen keho ei kestä ja joutuu sairaseläkkeelle joten vaimonkin
kannalta on parempaa , että siivoaa ja antaa miesten tehdä miesten töitä
t: miehinen mies
En tiennytkään että miehiset miehet kehoineen ovat noin heikkoa tekoa että utan "naisten töistä" epäkuntoon menevät. Miesten työt taitaa sitten olla ihan lasten leikkiä meille jotka emme siivoamisesta eläköidy.
Et kai tosissaan mene siivoamaan?!