Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päästäisitkö 15 vuotiaan konserttiin joka loppuu klo 00:00?

Vierailija
05.08.2016 |

Bussi lähtisi 15min keikan loputtua miltei ihan vierestä ja miltei kotiovelle(10m).

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä, mikä konsertti tai tilaisuus on kyseessä. Weekendeille en päästä.

Porispere. Lapsen ystävän äiti on samalla alueella, mutta eri seurueessa(ja osittain eri bändejä katsomassa). ap

Vierailija
22/39 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy ihmetellä näitä (onneksi harvoja) jotka eivät päästä. Itse olin tuon ikäisenä useasti konserteissa toisessa kaupungissa ja junalla sieltä tultiin yöllä kotiin, vanhempi oli toki autolla juna-asemalla vastassa kun matka kotiin oli pitkä. Ihan viattomasti siellä oltiin kuuntelemassa musiikkia, seuraavana päivänä vähän väsyneenä koulussa mutta ei sen kummempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin päästäisin. Kun ei voi hakea niin viesti kotiin että on bussissa. Katsoin juuri viikonloppuna festareilla äidillisin tuntein nuoria poikia joita taisi vähän pelottaa setien pogoilu. Ei siinä mitään hätää kuitenkaan ollut ja varmaan oli pojillakin kivaa kun siirtyivät vähän kauemmas.

Vierailija
24/39 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo päästäisin

Vierailija
25/39 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäisin.

Itse olin 10v kun mentiin äidin kanssa ekan kerran keikalle. Darude ja Bomfunk Mc's.

Eka "yksinäinen" keikka juurikin 15-vuotiaana.

Jos on noin hyvät kulkutiet, niin ehdottomasti! Päästä tyttö keikalle.

Vierailija
26/39 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millainen tämä kyseinen 15-votias on. Onko luotettava, pitää sovituista asioista kiinni, osaa ottaa vastuuta. Jos ei ole osoittanut vastuuntuntoa aikaisemmin, en päästäisi. Luotettavaksi todetun nuoren päästäisin. Ehkä.

Vierailija
27/39 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma 13-vuotiaani menee kolmen kaverinsa kanssa ensimmäiseen isoon konserttiin ja luotan häneen aivan täysin.

Vierailija
28/39 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päästäisin.

Itse olin 10v kun mentiin äidin kanssa ekan kerran keikalle. Darude ja Bomfunk Mc's.

Ei ap sanonut, onko kyseessä tyttö vai poika. Kaikki olettaa, että on tyttö?

Vierailija
29/39 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt täytyy ihmetellä näitä (onneksi harvoja) jotka eivät päästä. Itse olin tuon ikäisenä useasti konserteissa toisessa kaupungissa ja junalla sieltä tultiin yöllä kotiin, vanhempi oli toki autolla juna-asemalla vastassa kun matka kotiin oli pitkä. Ihan viattomasti siellä oltiin kuuntelemassa musiikkia, seuraavana päivänä vähän väsyneenä koulussa mutta ei sen kummempaa.

Ajat ovat muuttuneet. Ei aina voi verrata nykynuorten elämää omaan lapsuuteen.

Vierailija
30/39 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu myös paljon, MISSÄ asutte. Itse en voisi päästää meilläpäin 15-vuotiasta, blondia tyttöäni minnekään iltaisin yksin. Luotettavassa kaveriporukassa voin päästää, mutten edes "vain" parhaan tyttökaverin kanssa kahdestaan.

t. yksi ulkomamma

Vierailija
31/39 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päästäisin.

Ei ap sanonut, onko kyseessä tyttö vai poika. Kaikki olettaa, että on tyttö?

Okei, sori. Oletin.

Vierailija
32/39 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tullut käpälöiviä matumiehiä, niin ainakin pitäisi olla tiivis kaveriporukka, joka huolehtii toisistaan koko ajan.  Ja itse haet lopuksi.

Vierailija
33/39 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihmeen tuppukylässä asutte te, jotka päästätte jopa 13-vuotiaan yksin liikkumaan öiseen aikaan, ainoana kriteerinä se, että lapsi on teidän mielestänne luotettava!!! Ettekö tosiaan tajua, että nykypäivinä kaduilla on monikymmenpäisiä jengejä, väkivaltaisia sellaisia, joihin ei kannata luottaa. Tosin, jos tuollainen porukka päättää hyökätä, ei siinä paljoa ole tehtävissä, vaikka äiti menis vastaan konserttipaikalle. 

Älkääkä tulko sanomaan, että suomalaiset nyt ovat aina nahistelleet.

Vierailija
34/39 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäisin, mutta paikasta ja tapahtumasta riippuen hakisin ehkä itse yöllä pois. 

Vierailija
35/39 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajat ovat muuttuneet. Ei aina voi verrata nykynuorten elämää omaan lapsuuteen.

Selvennetäänpä että olin 15-vuotias 7 vuotta sitten. Tuskin nykynuorten elämä niin paljon omastani eroaa.

Vierailija
36/39 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten ikinä.

Vierailija
37/39 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäisin.

Vierailija
38/39 |