Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko aasilainen ruoka hääruuaksi hyvä vaihtoehto?Kuullostaako menu hyvältä?

Vierailija
05.08.2016 |

Ajattelimme että vaihtoehdot mistä valita on:sushi lautanen,kasvis wokki, ja joku korealainen ruokavaihtoehto, juomaksi valko tai punaviiniä. Tilaamme annokset lempi ravintolastamme. Syy miksi haluaisimme aasialaista ruokaa on se että kumpikin meistä rakastaa sitä ja olemme viettäneet paljon aikaa yhdessä aasialaisen ruuan äärellä, varsinkin sushi on lähellä sydäntä. Lapset tietysti saavat lapsille sopivaa ruokaa kuten lihapullia ja ranskalaisia tai lasten annos sushit. Jälkiruuat ovatkin sitten perinteisempiä, jälkiruoka juomaksi aikuiset saavat sake mojiton ja lapset alkoholittoman mojiton. Alkuruuaksi saa valita joko miso keiton tai pienen kanasalaatin. Miltä kuullostaa?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin hevoslainen.

Vierailija
2/45 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vieraista, jos maalaisserkut ja kummit tulee myös niille sitä lastenruokaa sitten kans

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aasialainen otsikko vähän meni pieleen :D

Vierailija
4/45 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvältä kuulostaa

Vierailija
5/45 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaminen kuulostaa kokkausmenetelmältä.

Vierailija
6/45 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko aloitusviestisi vilisee kirjoitusvirheitä.

Vierailija
7/45 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialainen ruoka kuulostaa hyvältä, itse ainakin tykkäisin. Huomioikaa kuitenkin jos vieraissa on ihmisiä, jotka vierastavat erikoisia makuja eivätkä ole tottuneet tuollaiseen, eli jokin vaihtoehto joka sopii heillekin. Merkatkaa myös jos jokin ruoka on tulista.

Miksi muuten lapsille pitää syöttää roskaruokaa ja einestä? Sitä en oikein ymmärrä.

Vierailija
8/45 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvälta kuulostaa! Meidän menu oli lähi-itähenkinen (kuskusit, hummusit, mezet sun muut) ja sekin toimi :). 

Vierailija
9/45 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat kai korealainen ruoka vaihto ehto

Vierailija
10/45 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää on ja sushia tietty olla pitää herkullista olen ollut ulkomailla häissä jossa tarjoiltiin aasialaista.

Vierailija
11/45 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä yhdyssana sori vaa.

Vierailija
12/45 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vieraista, jos maalaisserkut ja kummit tulee myös niille sitä lastenruokaa sitten kans

Kuule, ei kummius tai maalaisuus estä pitämästä etnisestä ruoasta tai olemasta kulinaristi. Meillä maalla tyypillistä arkiruokaa on intialainen, joko itse tehtynä paneer-juustosta alkaen tai ravintolasta noudettuna.

Vierailija
13/45 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi tyylikkäämpää, että ottaisitte pohjaksi jonkin tietyn alueen ruokakulttuurin ja antaisitte teeman näkyä myös vaikka kukissa ja muussa koristeluissa. Tuollainen yhdistelmä sitä sun tätä tuo mieleen jonkin halvan eurokinkkiravintolan.

Vierailija
14/45 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on luki ja kirjoitushäiriö enkä jaksa av palstalle panostaa. Sori kielipoliisi. Ap

Vierailija
15/45 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä yhdyssana sori vaa.

Luitko lainkaan aloitus viestiä kirjoit tajana alku peräinen?

Vierailija
16/45 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on luki ja kirjoitushäiriö enkä jaksa av palstalle panostaa. Sori kielipoliisi. Ap

Kannattaa sit jättää häätkin järjestämättä, eikä ainakaan siirtää noita geenejä eteenpäin.

Vierailija
17/45 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, ei kummius tai maalaisuus estä pitämästä etnisestä ruoasta tai olemasta kulinaristi. Meillä maalla tyypillistä arkiruokaa on intialainen, joko itse tehtynä paneer-juustosta alkaen tai ravintolasta noudettuna.

Ai piti oikein alapeukuttaa - ettei vaan stereotyyppinen ajattelu laajenisi!

Vierailija
18/45 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä mutta miten tilaus käytännössä? Pysyyhän kylmäketju varmasti sushin kohdalla kunnossa?

Itse pitäytyisin yhden maan teemassa, esim. sushia, beef tatakia ja edamamepapusalaattia tai thaimaalaisittain wokkeja, papaijasalaattia jne. tai vietnamilaisittain alkuun pho-keittoa ja pääruoaksi rullia tms.

Vierailija
19/45 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan kivalta, itse tykkäisin. Välttäkää kuitenkin tulisia makuja, sillä niistä eivät kaikki pidä.

Vierailija
20/45 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, aasialainen ruoka on parasta maailmassa! Mutta miksi lapsille lihapullia? Miksi ei fritee-kanapalloja tai nuudeli-kasvis wokkia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi