Onko aasilainen ruoka hääruuaksi hyvä vaihtoehto?Kuullostaako menu hyvältä?
Ajattelimme että vaihtoehdot mistä valita on:sushi lautanen,kasvis wokki, ja joku korealainen ruokavaihtoehto, juomaksi valko tai punaviiniä. Tilaamme annokset lempi ravintolastamme. Syy miksi haluaisimme aasialaista ruokaa on se että kumpikin meistä rakastaa sitä ja olemme viettäneet paljon aikaa yhdessä aasialaisen ruuan äärellä, varsinkin sushi on lähellä sydäntä. Lapset tietysti saavat lapsille sopivaa ruokaa kuten lihapullia ja ranskalaisia tai lasten annos sushit. Jälkiruuat ovatkin sitten perinteisempiä, jälkiruoka juomaksi aikuiset saavat sake mojiton ja lapset alkoholittoman mojiton. Alkuruuaksi saa valita joko miso keiton tai pienen kanasalaatin. Miltä kuullostaa?
Kommentit (45)
Riippuu vieraista, jos maalaisserkut ja kummit tulee myös niille sitä lastenruokaa sitten kans
Siis aasialainen otsikko vähän meni pieleen :D
Kuullostaminen kuulostaa kokkausmenetelmältä.
Vierailija kirjoitti:
Koko aloitusviestisi vilisee kirjoitusvirheitä.
Aasialainen ruoka kuulostaa hyvältä, itse ainakin tykkäisin. Huomioikaa kuitenkin jos vieraissa on ihmisiä, jotka vierastavat erikoisia makuja eivätkä ole tottuneet tuollaiseen, eli jokin vaihtoehto joka sopii heillekin. Merkatkaa myös jos jokin ruoka on tulista.
Miksi muuten lapsille pitää syöttää roskaruokaa ja einestä? Sitä en oikein ymmärrä.
Todella hyvälta kuulostaa! Meidän menu oli lähi-itähenkinen (kuskusit, hummusit, mezet sun muut) ja sekin toimi :).
Tarkoitat kai korealainen ruoka vaihto ehto
Hyvää on ja sushia tietty olla pitää herkullista olen ollut ulkomailla häissä jossa tarjoiltiin aasialaista.
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä yhdyssana sori vaa.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vieraista, jos maalaisserkut ja kummit tulee myös niille sitä lastenruokaa sitten kans
Kuule, ei kummius tai maalaisuus estä pitämästä etnisestä ruoasta tai olemasta kulinaristi. Meillä maalla tyypillistä arkiruokaa on intialainen, joko itse tehtynä paneer-juustosta alkaen tai ravintolasta noudettuna.
Minusta olisi tyylikkäämpää, että ottaisitte pohjaksi jonkin tietyn alueen ruokakulttuurin ja antaisitte teeman näkyä myös vaikka kukissa ja muussa koristeluissa. Tuollainen yhdistelmä sitä sun tätä tuo mieleen jonkin halvan eurokinkkiravintolan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on luki ja kirjoitushäiriö enkä jaksa av palstalle panostaa. Sori kielipoliisi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä yhdyssana sori vaa.
Luitko lainkaan aloitus viestiä kirjoit tajana alku peräinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on luki ja kirjoitushäiriö enkä jaksa av palstalle panostaa. Sori kielipoliisi. Ap
Kannattaa sit jättää häätkin järjestämättä, eikä ainakaan siirtää noita geenejä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule, ei kummius tai maalaisuus estä pitämästä etnisestä ruoasta tai olemasta kulinaristi. Meillä maalla tyypillistä arkiruokaa on intialainen, joko itse tehtynä paneer-juustosta alkaen tai ravintolasta noudettuna.
Ai piti oikein alapeukuttaa - ettei vaan stereotyyppinen ajattelu laajenisi!
Kuulostaa hyvältä mutta miten tilaus käytännössä? Pysyyhän kylmäketju varmasti sushin kohdalla kunnossa?
Itse pitäytyisin yhden maan teemassa, esim. sushia, beef tatakia ja edamamepapusalaattia tai thaimaalaisittain wokkeja, papaijasalaattia jne. tai vietnamilaisittain alkuun pho-keittoa ja pääruoaksi rullia tms.
Kuulostaa ihan kivalta, itse tykkäisin. Välttäkää kuitenkin tulisia makuja, sillä niistä eivät kaikki pidä.
Tottakai, aasialainen ruoka on parasta maailmassa! Mutta miksi lapsille lihapullia? Miksi ei fritee-kanapalloja tai nuudeli-kasvis wokkia?
Mieluummin hevoslainen.