Siivoaako teillä kylässä käyvät lapsiperheet jälkensä?
Alkaa hieman ärsyttää, kun eräskin perhe (tosi mukava noin muuten) käy meillä kylässä. Syövät, juovat, kertovat huolensa ja lapset mekastavat ja sotkevat ihan älyttömästi. Heillä on pienet lapset ja käyvät mun koululaisten huoneissa pistämässä kaiken mukkelis makkelis. Sitten lähtevät kotiinsa ja jättävät karsean sotkun jälkeensä. Eivät siis siivoa lainkaan jälkiään! Mulla ja lapsillani menee pitkä aika heidän lähtönsä jälkeen, että saadaan kämppä taas jonkunlaiseen kuosiin. Usein vierähtää parikin tuntia heidän jälkiään siivotessa. Ei siinä muuten, mutta käyvät mielellään parikin kertaa viikossa kylässä ja alkaa olla aika työteliäitä heidän vierailunsa, nyt kun jo heidän nuorinkin lapsi on oppinut liikkumaan kunnolla ja on mukana sotkemassa.
Kommentit (22)
Ei siivoa, koska meillä ei vieraat siivoa. Jos en jaksa siivota, niin en kutsu tai ota ketään vastaan.
Mä tarjoudun aina siivoamaan lasten kanssa jäljet, jos kyläillään. Mutta jos en ehdi itse vieraiden kanssa siivoamaan, pyydän, että jättävät levälleen, että saan kerätä mieleiseen järjestykseen..