Miksette myi suoraan pääsylippuja häihinne?
Jos tarvitsette rahaa.
Illalliskortin kanssa --- euroa.
Ohjelmanumeron (vihkiminen + kakun leikkaus, häätanssi ja leikittelyt, disco, iltaohjelma) -----euroa
Koko paketti yöpymisen kanssa ------- euroa.
Maksetaan kun lunastetaan lippukassalta bestmaniltä siihen ja siihen mennessä.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko millaisia juhlia sinä olet järjestänyt?
Lisämaksusta anopin tankotanssi. VIP-puolella.
Lastenannos -----euroa
aikuistenannos-----euroa
santsi (isokokoisempi) lautanen-----euroa
Ruokajuomat laskutetaan erikseen
Siis olet järjestänyt anoppisi tanssimaan tangossa? Jonnekin strippiklubille? Ei kovin uskottavaa. Kiinnostaisi tietää oletko ollut koskaan juhlaa järjestävänä tahona, ei auttamassa vaan ihan itse vastuussa isoimmista juhlista. Pointtisi menisi paremmin perille jos olisit tehnyt joskus niin kuin saarnaat ;)
Mitä olen juttuja lukenut niin näitä aloituksia tehtailevat eniten totaaliset lokit.
Hinnoittelussa huomioidaan häävieraan sijainti hääpaikalla.
Esimerkiksi permannon etuosan reunoilla sijaitsevat paikat ovat edullisempia kuin permannon keskiosan paikat.
Aitiopaikoista lisämaksu.
Olen osallistunut syntymäpäiville jonne piti maksaa illalliskortti.
Vierailija kirjoitti:
Siis olet järjestänyt anoppisi tanssimaan tangossa? Jonnekin strippiklubille? Ei kovin uskottavaa. Kiinnostaisi tietää oletko ollut koskaan juhlaa järjestävänä tahona, ei auttamassa vaan ihan itse vastuussa isoimmista juhlista. Pointtisi menisi paremmin perille jos olisit tehnyt joskus niin kuin saarnaat ;)
Mitä olen juttuja lukenut niin näitä aloituksia tehtailevat eniten totaaliset lokit.
Joo .. ja näistä aloituksista loukkaantuvat eniten huumorintajuttomat persaukiset.
Ai niin, pakollinen junttihymiö vielä tässä ;)
Vierailija kirjoitti:
Olen osallistunut syntymäpäiville jonne piti maksaa illalliskortti.
Ai. Oliks ne sun omat synttärit?
Kuka on Miksette ja miksi hän myi lippuja häihinne?
Minä kannatan sakkomaksuja.
Kutsuun vastaamattomuus 10 €
Saapumatta jättäminen, ei ilmoitusta 50 €
Myöhästyminen kirkosta 10 €
Ei pääse osallistumaan, ilmoitus myöhässä 30 €
Ruuan ahminta, lautaselle jättäminen 30 €
Farkuissa juhliminen 20 €
Humaltuminen ja örvellys 50 €
Osallistuminen ilman lahjaa 50 €
Vastenmielinen naama 50 €
Käytöstavat pielessä 30 €
Selkeästi kade ja pahansuopa 50 €
Ei onnistu valokuvissa 10 €
Mauton pukeutuminen 20 €
Flirttaa törkeästi sulhaselle/morsiamelle 20 €
Tuo lapsensa paikalle lapsettomiin häihin 50 €
Vessaan jumittautuminen 15 €
Paskan puhuminen selän takana 20 €
Avecin mankuminen juhliin 30 €
Sain kerran kutsun hääjuhliin, jossa oli sulhasen kaverin bändi soittamassa. Ruokatarjoilua ei ollut, viinat piti ostaa ravintolassa itse. Väkeä oli enemmän kuin ko ravintolassa yleensä joten ravintolalle ei ainakaan tullut tappiota.
Kivaa oli, mutta kyllä narikkamaksua paljon suurempi pääsymaksu oli niin tyylivirhe. Sittemmin ovat eronneet.
Jos ei ole varaa tyylikkäisiin häihin, kutsuu sitten vähemmän väkeä.
Tai säästää tai muuten ennakoi, mutta ei siinä ovella pitäisi vieraiden joutua mitään maksamaan. Karmeinta jos pitäisi vielä jälkikäteenkin puhua rahasta. Joka on oikeastaan yksityisasia.
Mitä olen juttuja lukenut niin näitä aloituksia tehtailevat eniten totaaliset lokit.[/quote]
Joo .. ja näistä aloituksista loukkaantuvat eniten huumorintajuttomat persaukiset.
Ai niin, pakollinen junttihymiö vielä tässä ;)[/quote]
Ohi. Meidän huumori ei vaan kohtaa. Sakkomaksut on mun käsialaa ja niillä muuten tekee rahaa.
Junttihymiö on mauton mutta sopii sulle.
Vierailija kirjoitti:
Se on Jossetten hermoromahdukseen saakka ylistressattu kaasoparka.
Minusta paras ratkaisu, jos budjetti ei riitä tarjoamaan ruokia ja juomia vieraille, on järjestää nyyttärihäät niin, että vieraiden tuomat ruoat ja juomat ovat samalla lahja. Tarjoilun voisi toteuttaa samalla tavalla kuin häälahjalistan, eli jokainen ruksii listalta, mitä valmistaa tai ostaa. Tämä sopii parhaiten ehkä pieniin, epämuodollisiin häihin, joissa vaikka grillattaisiin. En loukkaantuisi, jos saisin tällaisen kutsun, ja innokkaana kokkina tekisin mielelläni jotain tarjottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, pakollinen junttihymiö vielä tässä ;)
Ohi. Meidän huumori ei vaan kohtaa. Sakkomaksut on mun käsialaa ja niillä muuten tekee rahaa.
Junttihymiö on mauton mutta sopii sulle.
Sakkomaksu on siis niin coooool.
Junttihymiö on muuten pirullisten ihmisten tavaramerkki.
Sitä käytetään mm tekstiviestien tai ikävien kommenttien perässä ikään kuin mukaleikillisenä silmäniskuna "pehmentämässä" tosikkomaisen kirjoittajansa totaalista empatian puutetta .
(;
Vierailija kirjoitti:
Minusta paras ratkaisu, jos budjetti ei riitä tarjoamaan ruokia ja juomia vieraille, on järjestää nyyttärihäät niin, että vieraiden tuomat ruoat ja juomat ovat samalla lahja. Tarjoilun voisi toteuttaa samalla tavalla kuin häälahjalistan, eli jokainen ruksii listalta, mitä valmistaa tai ostaa. Tämä sopii parhaiten ehkä pieniin, epämuodollisiin häihin, joissa vaikka grillattaisiin. En loukkaantuisi, jos saisin tällaisen kutsun, ja innokkaana kokkina tekisin mielelläni jotain tarjottavaa.
Tai joku keittotaidottomista rikkaista kutsutuista voisi ostaa hääparille suoraan häälahjaksi catering-palvelun.
Vierailija kirjoitti:
Voi, saanko käyttää tuota Miksetteä, kun joku seuraavaksi kysyy prinsessanimeä tyttärelleen. Se on tosi hyvä ja monimielinen.
Vierailija kirjoitti:
Minusta paras ratkaisu, jos budjetti ei riitä tarjoamaan ruokia ja juomia vieraille, on järjestää nyyttärihäät niin, että vieraiden tuomat ruoat ja juomat ovat samalla lahja. Tarjoilun voisi toteuttaa samalla tavalla kuin häälahjalistan, eli jokainen ruksii listalta, mitä valmistaa tai ostaa.
Let mee see....
Lista hääpaikan buffetpöydän antimista tässä (ruksi reippaasti yli vain mitä valmistatte tai tuotte mukananne):
Oliiveilla kuorrutettu grillattu kuha ja (musta)tryffeliperunamuusi
Hanhenmaksapallerot
Coq au Vin
Täytetyt viiriäisenmunat
Kaspianmeren sammenmätiä eli mustaa kaviaaria
Domaine de la Romanée-Conti -viini
Cristal samppanja
Tuksuhan myi lippuja häihinsä. Mut hänellä olikin glämöyr-häät.
https://www.stara.fi/2010/12/03/haluatko-johanna-tukiaisen-haihin-nain-…
Kerrotko millaisia juhlia sinä olet järjestänyt?