Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö kelpaisit 20 vuoden takaiselle ihastuksellesi?

Vierailija
05.08.2016 |

Törmäsin viikonloppuna mieheen jonka kanssa minulla oli sutinaa melkein 20 vuotta sitten. Nyt hän on soitellut ja laitellut viestiä ja haluaisi tavata. Olen tietty imarreltu, kun vieläkin kiinnostan näin monen vuoden jälkeen, mutta valitettavasti jouduin kieltäytymään, sillä olen uskollinen miehelleni.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin entiseen ihastukseeni viime kesänä. En enää huolisi...

Vierailija
2/13 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, on alkanut ruikuttamaan perääni, vaikka on parisuhteessa, ollut jo vuosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että kelpaisin, jos oltais vapaita jne. Kyllä mussa ikä näkyy mutta hänessä vielä enemmän kun kuvia olen googlaillut. Tiedä sitten miten erilaisiksi ollaan kasvettu tänä aikana kun ei osiaan olla 20 vuoteen nähty.

Vierailija
4/13 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kelvannut silloin, joten on satavarma etten kelpaisi nytkään, kun elämä ei mennyt ihan kuten piti.

Vierailija
5/13 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluis takaisin ja johtuu ihan muista asioista kun ulkonäöstä.

Vierailija
6/13 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. Painoa tullut 30 kiloa lisää :(

Vierailija
7/13 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin, kun en kelvannut silloinkaan :) Ja nyt olen lihonut ja rupsahtanut.

Vierailija
8/13 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 20 vuotta sitten menossa kolmannelle luokalle :D Mutta sanotaanko niin, että kolmannen luokan ihastukselle kyllä kelpaisin, sillä olemme edelleen hyviä ystäviä, ja jopa parisuhde saattaisi ehkä onnistua (jos kumpikaan meistä olisi sinkku). 

1.-2. luokan ihastukselle tuskin kelpaisin, sillä hän on homo.

Vierailija
9/13 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kysymyksesi takana olikin halu leuhkia 😄 Kysyt muilta kelpaisitko ja sitten kerrot kuinka joku vanha tuttu pommittaa viesteillä. No, kelpaisin minäkin koska ukko 20-v takaa oli viimeksi tänä aamuna kirjaimellisesti kiinni perässäni.

Vierailija
10/13 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kuvan ko herrasta ihan sattumalta yhdessä lehdessä muutamam viikko takaperin. Ei kyllä mulle enää kelpaisi, tykkäsi viinasta jo tuolloin ja nyt se näkyy kyllä jo naamassakin....

Vierailija
11/13 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin juuri pari päivää sitten 20 vuoden takaiseen ihastukseeni. En tiedä kelpaisinko. Aikanaan en kelvannut. Näin hänet vaimonsa kanssa, joka oli mielestäni vaatimattomamman näköinen kuin minä. Näyttivät kyllä aika tyytyväisiltä elämäänsä, joten siihen tuskin kovin äkkiä pääsisi, mutta minähän en heidän väleistään sen kummemmin voi tietää.

Vierailija
12/13 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varmasti kelpaisin paremmin kuin silloin. Oon timmi ja hyväntuulinen. Hänkin näyttää edelleen upealta. Mutta on ikävä kyllä katkera, kun pelimiehenä jäi poikamieheksi. Nyt suhtautuu minuun sen verran positiivisesti, että saattaa jopa ajatella, että minä olisin ollut parempi vaihtoehto kuin ei mitään.

Mutta minulla on perhe ja olen tilanteeseeni tyytyväinen. Eli se juna meni hänen osaltaan jo.

Vierailija
13/13 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. En mennyt joku vuosi sitten luokkakokoukseen. Vähän koulujen jälkeen treffasin yhden luokallani olleen ja siihen jäi. Mua kun kiinnosti eräs toinen, jännämies kenties, jota en koskaan saanut, enkä btw huolisi enää. Nyt voisi kiinnostaa se jonka lemppasin 20-vuotiaana. Arvoitus on huolisiko hän mua enää. En aio selvittää. Hänellä on oma elämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme