Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutto pois Suomesta, mutta minne?

Vierailija
04.08.2016 |

Mikä olisi hyvä maa muuttaa? En halua enää asua Suomessa ja olla täällä kun tää kaatuu.

Minne muuttaisit?

Meitä on kolme (äiti, isä ja 13v erityislapsi). Ihan duunareita ollaan.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Islanti on jostain syystä kukkunut mielessä.

Vierailija
2/32 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Islanti ole kamalan kallis maa, samoin Norja?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä

Vierailija
4/32 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Islanti ole kamalan kallis maa, samoin Norja?

Ap

Molemmat maat aivan ihania.

Vierailija
5/32 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut Islannissa töissä.

Kyllä on  kallis maa ja ilmasto on kylmä esim todella kovat lumi myrskyt.

Vierailija
6/32 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletko voittanut lotossa tai saannut perinnön, tai onko säästössä muuten sen verran rahaa, ettette aio töitä tehdä?

Jos taas ei ole fyrkkaa, sitten varmaan maan valinta menee sen mukaan mistä voitte saada töitä ja missä lapsella voisi olla hyvä olo.

Vierailija
7/32 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäjä

Jos ei punaisella torilla saa kävellä rauhassa niin ei kiitos.

Vierailija
8/32 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksaa olen pohtinut pitkään mutta Keski-Eurooppa on tällä hetkellä vähän riskaabeli valinta. Norjaan lähtisin jos johonkin pitää mennä. Intia ja Australia kiinnostavat, mutta kumpikin aika kaukana Suomen meiningistä. Ausseihin voisin muuttaa, jos vain tottuisin skorpioneihin etupihalla ensin.

Vierailija
9/32 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanska. Hyvä tunnelma, kivan kokoinen, suvaitsevainen, kuuluu Natoon. Helppo ajomatka Keski- ja Etelä-Eurooppaan.

Me aiomme ao. syistä ostaa Tanskasta talon, aluksi se on tietysti loma-asunto, mutta muutamme sinne varmasti pysyvästi myöhemmin.

Vierailija
10/32 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjää minäkin ehdotan. Suuri maa, tilaa riittää. Ja eksotiikkaa, tai siis "eksotiikkaa".

Vierailija
11/32 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Australia. Ehdottomasti. Nouseva manner ja töitä löytyy tekevälle ja mamut pidetään kurissa.

Vierailija
12/32 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Australia ei tule kaatumaan. Siellä tuntuu olevan maailman fiksuin hallitus.

Vierailija
13/32 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lanzarotelle Kanariansaarille. Vuokratkaa vaikka vesijettejä siellä.

Vierailija
14/32 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saksaa olen pohtinut pitkään mutta Keski-Eurooppa on tällä hetkellä vähän riskaabeli valinta. Norjaan lähtisin jos johonkin pitää mennä. Intia ja Australia kiinnostavat, mutta kumpikin aika kaukana Suomen meiningistä. Ausseihin voisin muuttaa, jos vain tottuisin skorpioneihin etupihalla ensin.

Etkö sä just halunnu kauas "Suomen meiningistä"?

Vierailija
15/32 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyriaan.

Vierailija
16/32 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on totta että Suomi luisuu yhä syvemmälle kurjuuteen, kiitos Päivi Nerg & Co. Paluuta ei enää ikävä kyllä ole.

Itse muuttaisin Australiaan jos sinne vaan pääsisi. Myös länkkäreiltä vaaditaan kymmeniätuhansia varallisuutta ja valmiina oleva, vakituinen kohtuuhyväpalkkainen työ, jotta sinne saa luvan muuttaa. Jos sais valita niin minun valinta olis Melbourne, oon kuullu vaan pelkkää hyvää sen rennosta meiningistä ja aina hyvästä säästä! =)

http://www.hs.fi/kaupunki/a1470101364280

Vierailija
17/32 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Australia. Sinne minäkin muutan eläkkeellä kun tämä paska on raunioitettu ..Rento työilmapiiri ihan hyvät palkat. halpahintaso ja lämmin ilma. Nähtävääkin löytyy loppuelämäksi.

Vierailija
18/32 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oletko voittanut lotossa tai saannut perinnön, tai onko säästössä muuten sen verran rahaa, ettette aio töitä tehdä?

Jos taas ei ole fyrkkaa, sitten varmaan maan valinta menee sen mukaan mistä voitte saada töitä ja missä lapsella voisi olla hyvä olo.

Aina voi lähteä pakolaiseksi, kertoo vaan mahdollisimman kirjavat tarinat ja hävittää henkkarit yms.

Vierailija
19/32 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö sä just halunnu kauas "Suomen meiningistä"?

Öh. En erityisesti? Ei minulla ole mitään Suomea vastaan. Matkailu avartaa.

Vierailija
20/32 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisia australiassa. Brisbane nimisessä miljoonakaupungissa. Aivan mahtava paikka kuulemma.

https://www.google.fi/search?q=brisbane&biw=1680&bih=886&source=lnms&tb…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän