Mistä kaikista maista sinulla on sukua?
Itselläni Saksa, Ranska, Ruotsi ja Venäjä. Isä ranskalainen saksalaisilla juurilla, äiti alkujaan ruotsinvenäläinen.
Kommentit (57)
Tietääkseni pelkästään suomalaisia.
Yhtä sukuhaaraa ei voi tutkia, kun isoisoisoäiti oli äpärä eikä isää tiedetä, mutta kaikki muut on ainakin täysin suomalaisia.
Saksa, Ranska, Itävalta, Puola, Liettua, Latvia, Ruotsi, Sveitsi, Brasilia, Chile, Kanada, USA nyt ainakin.
Minäkin olen sataprosenttisen suomalainen niin monen sukupolven päähän, kun tietoja löytyy. Isän sukutietoja löytyy länsirannikolle parinsadan vuoden päähän, että saattaahan siellä jotain ruotsalaistakin olla jossain kaukana.
Äitini on puolalainen.
Isäni isä on puoliksi tadžikki ja puoliksi puolalainen, isän äiti taas puoliksi kirgiisi (ja puoliksi puolalainen).
Isän äidin äidillä myös sukua Intiasta, mutta sitä en yleensä tule maininneeksi.
Suomesta. Yksi esi-isistäni oli venäläisen ja suomalaisen äpärä, joten ehkä yksi venäläinen (1800-luvulta).
Esivanhempia Venäjän Karjalasta, Saksasta ja Skotlannista. Muuta sukua Englannissa, USA:ssa, Kanadassa ja Ruotsissa.
Ei ole sukua yhdestäkään maasta kun olen antinationalisti.
Mun isä on algerialainen, mut Ranskas asunu ja ehk syntyny siel (en muista tarkkaa) eli Algeria ja Ranska, ja mun äiti on suomalainen mut sukujuurii Ruotsissa.
Saksasta, Itävallasta, Puolasta, Tsekistä, Ruotsista, Kanadasta ainakin. Nuo siis ihan vanhemmissa, isovanhemmissa ja isoisovanhemmissa, sen kauempaa en tiedä.
Ruotsi, Norja, Australia, USA, Espanja ja menetetystä Karjalasta saattaa löytyä jotain kaukaista sukua.
Kelakorttityyppi kirjoitti:
Äitini on puolalainen.
Isäni isä on puoliksi tadžikki ja puoliksi puolalainen, isän äiti taas puoliksi kirgiisi (ja puoliksi puolalainen).
Isän äidin äidillä myös sukua Intiasta, mutta sitä en yleensä tule maininneeksi.
Onko intialaistausta niin pitkän ajan takaa vai miksi et mainitse?
Suomi, Ruotsi, Tanska, Saksa, Belgia.
14 jatkaa
Eli siis isovanhempani ovat Karjalan evakkoja. Sukua on levinnyt noihin maihin. Itsessä pelkää supisuomalaista verta.
Vierailija kirjoitti:
Äitini on puolalainen.
Onko intialaistausta niin pitkän ajan takaa vai miksi et mainitse?
Jos oikein muistan niin isäni äidin äidin isän äiti oli intialainen, eli kuuden sukupolven takaa (ellen tehnyt laskuvirhettä).
On vain helpompi sanoa 3/4 puolalainen ja 1/4 keskiaasialainen, kun en edes tiedä mikä osa olen intialainen. Jos joku osaa laskea täällä tarkemmin, miten nuo osat menevät, niin olisin kiitollinen jos kertoisit minulle.
Saksa, Ruotsi, Venäjä, Kanada, Meksiko ja Kiina.
Vierailija kirjoitti:
Äitini on puolalainen.
Isän äidin äidillä myös sukua Intiasta, mutta sitä en yleensä tule maininneeksi.Onko intialaistausta niin pitkän ajan takaa vai miksi et mainitse?
Jos oikein muistan niin isäni äidin äidin isän äiti oli intialainen, eli kuuden sukupolven takaa (ellen tehnyt laskuvirhettä).
On vain helpompi sanoa 3/4 puolalainen ja 1/4 keskiaasialainen, kun en edes tiedä mikä osa olen intialainen. Jos joku osaa laskea täällä tarkemmin, miten nuo osat menevät, niin olisin kiitollinen jos kertoisit minulle.
Ja kuvasi on Espanjasta. Pieleen mennyt fresko :)
Supisuomalaisia kaikki. Tietysti monen sukupolven takaa voi jotain löytyä, mutta en ole tietoinen.