Nainen, mitä vaatisit minulta miehenä jotta suostuisit elättämään minua?
Kommentit (20)
Jos auttelisit minua joskus talon töissä, se riittäisi.
Rahan tähden en tarvitse miestä.
Jos olisit hyvä aviomies ja joutuisit vaikka sairaseläkkeelle, toimisin perheemme pääelättäjänä.
Olisit viehättävä ja söpö, sellainen jonka seurassa tulen onnelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Olisit viehättävä ja söpö, sellainen jonka seurassa tulen onnelliseksi.
Siis tarkoitan tietenkin muutakin kuin ulkonäköä.
Komea, pitkä, harteikas, himokas, isohko muna, korkea libido, uskollinen, hyvä pano, seksiä 2xvrk, hakisit ja veisit lapset hoitoon, tekisit hyvää ruokaa ja siivoaisit niin ettei mun tarvitse töiden jälkeen. Hieroisit kun haluan. Olisit sängyssä dominoiva ja muutenkin luonteikas, iloinen, energinen, hyvä isä, mutta ensisijaisesti mahti aviomies, remppaisit jos tarvii. Rakastaisit mua paljon!
No mä olen jo yhtä miestä vuositolkulla elättänyt joten mun vaatimukset toiselle ols jo toista luokkaa. Odottaisin että sä siivoat (mun standardien mukaisesti) ja kokkaat, ellen toisin ilmoita. Tietenkin myös tekisit kaikki talon ja pihan ylläpitoon liittyvät hommat. Haluaisin täydellisen tyydytyksen sängyssä myös.
Jos rakastaisin sinua, tienasin hyvin, sinulla olisi jokin pätevä syy työttömyyteen (sairaus) tai jos tekisit jotain muuta hyödyllistä työtä (kotityöt, lastenhoito), jota ei palkkatyössä voi mitata.
Lähtökohtaisesti en elätä ketään toista aikuista.
Mutta ok, jos (kun oot saanut mut jotenkin rakastumaan itseesi) hoidat lapset, siivouksen, kotitalouden, ruoat, pyykit ja mun tyydytykset, niin sitten ehkä elätän sua.
Jos lapset ovat yhteiset, osallistun niiden hoitoon kyllä. Jos lapset ovat minun pelkästään, saat valtavasti plussapisteitä. Jos lapset ovat sinun, et saa erikoisesti mitään pisteitä, lähinnä luultavasti hermostun niihin.
Kotona ihan kaiken, että minä voin vain keskittyä töissä käymiseen ja vapaa-aikaan. Minä en sitten laita edes likaisia astioita koneeseen enkä siivoa mitään. Lupaan tarjota sinulle minimitoimeentulon eli katon pääsi päälle, ruokaa ja joskus ehkä vaatteitakin, joita et oikeastaan tarvitse, koska sinähän olet vain kotona.
Joskus olen oikein ihmetellyt mitenköhän paljon ne esim. jonkun 12-lapsisenkin lestadiolaisperheen isät oikein tienaavat,kun yksin pitää koko katras elättää omalla palkallaan.Ei taitaisi ihan tällaisen kaupankassan kuin minäkin, palkka siihen riittää...
No siihen nyt ei vaadittaisi mitään muutaa kuin että rakastan sinua ja haluan olla kanssasi.
Rehellisyyttä, positiivisuutta, realistisuutta, avarakatseisuutta, suvaitsevaisuutta, kokeilunhalua ja tosiaankin ihan kaikessa (ei ainoastaan seksissä), olisit pidempi kuin minä (yli158cm), hyväksyisit ennakkoluulottomasti ja suorastaan ilolla mahdolliset normaalista poikkeavat tapani/haluni, et vaatisi kaikkea vapaata aikaani itsellesi ja tietenkin; rakastaisit minua :)
Vierailija kirjoitti:
Rehellisyyttä, positiivisuutta, realistisuutta, avarakatseisuutta, suvaitsevaisuutta, kokeilunhalua ja tosiaankin ihan kaikessa (ei ainoastaan seksissä), olisit pidempi kuin minä (yli158cm), hyväksyisit ennakkoluulottomasti ja suorastaan ilolla mahdolliset normaalista poikkeavat tapani/haluni, et vaatisi kaikkea vapaata aikaani itsellesi ja tietenkin; rakastaisit minua :)
Lisään vielä, että marttyyrius ja huomion haku itkemällä on todellinen turn off.
Että mun ei tartte tulla sekaiseen kotiin ja kaupassa on käyty. Plussaa jos ruoka on jo lähes valmis kun tuun kotiin. Tämä meillä tällä hetkellä onkin systeeminä, kun mies jäi työttömäksi ja jäi koti-isäksi nyt. Otettiin pienemmät pois tarhasta ja ovat kotona päivät ja vanhin on jo koulussa.
Luottamusta, rehellisyyttä, pyyteettömyyttä, rakkautta ja hoidat kaikki kotityöt ja lapsiin liittyvät juoksevat asiat.
Pitää olla vähintään mamu tai renttu. Renttumamu on tietenkin parasta mitä on.
Mitä vaatisin? Ei mun tarvitsisi vaatia. Elättäisin jos olisit puolisoni ja tarvitsisit sitä.
Elättäisin, jos jäisit työttömäksi.
Elättäisin, jos haluaisit kehittää itseäsi vaihtamalla työelämän opiskeluun.
Elättäisin, jos haluaisit jäädä kotiin lapsen kanssa.
Minusta olisi täydellistä tulla töistä kotiin ja istua valmiiseen ruokapöytään ja nähdä että kotona on siistiä.
Jos mun palkka riittäisi kustantamaan elämisemme, niin olisi täydellistä jos mies haluaisi olla "kotirouvana".
Vierailija kirjoitti:
Kotona ihan kaiken, että minä voin vain keskittyä töissä käymiseen ja vapaa-aikaan. Minä en sitten laita edes likaisia astioita koneeseen enkä siivoa mitään. Lupaan tarjota sinulle minimitoimeentulon eli katon pääsi päälle, ruokaa ja joskus ehkä vaatteitakin, joita et oikeastaan tarvitse, koska sinähän olet vain kotona.
Jos tuon olisi sanonut mies niin naiset vaatisivat kuolemantuomiota.... jotenkin naiset valtaan päästyään unohtavat huonommassa asemassa olevien oikeudet...
Minulle riittäisi, ettet joisi liikaa alkoholia, olisit eläinrakas ja etta olisimme sisustuksen suhteen samoilla linjoilla. Tykkään siivota, joten unelmieni mies voisi huolehtia kaupassakäynneistä ja ruuanlaitosta. Koiraa voisimme ulkoiluttaa vuorotellen tai yhdessä.
En elätä loismiehiä