Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valkoinen höyhen putosi taivaalta...

Vierailija
04.08.2016 |

Läheiseni juo, vaikka on vaarassa kuolla juomiseen ja olen todella huolissani ja puhuin siitä puhelimessa toisen läheisen kanssa. Kävin parvekkeella niin taivaalta leijaili hiljaa valkoinen höyhen. Ajattelin, että nytkö hän sitten kuoli ja jätti merkin, vai olenko vaan herkässä tilassa? Aloin itkeä tämän jälkeen...En saa yhteyttä tuohon ihmiseen, eikä kukaan muukaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaalla lentää lintuja joilla höyheniä, siinä selitys höyhenet. Josko tämä ihminen ei halua olla tavattavissa. .

Vierailija
2/6 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, itse astuin koiranp*skaan jokunen päivä sitten. Mikähän merkki se on? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taivaalla lentää lintuja joilla höyheniä, siinä selitys höyhenet. Josko tämä ihminen ei halua olla tavattavissa. .

Tiedn kyllä. Jotenkin nyt vaan tuli outo tunne, eikä tuollaista ole ennen tapahtunut. Ko. henkilö siis ei saisi juoda, koska ollut jo pari haimatulehdusta ja nyt meitä on monta sydän syrjällään. Oli monta vuotta juomatta, mutta nyt putki päällä:( ap.

Vierailija
4/6 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sentään tippunut lahna. Mistähän se on merkki?

Vierailija
5/6 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Meidän koiravanhus jouduttiin lopettaan, niin mun jalkoihin leiju valkoinen höyhen. Kun nostin sitä maasta, niin höyhenen alla oli sydämen muotoinen kivi. Sillä hetkellä se tuntu lohduttavalta.

Vierailija
6/6 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on linnun persekarva, että se siitä sen syvällisyydestä.