Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies rakastua uudelleen?

Vierailija
30.04.2023 |

Otsikossa kysymys. Jos eka kierros ei johtanut parisuhteeseen, voiko mies rakastua myöhemmin? Vaikka tauon jälkeen. Tai kun on erottu kerran syystä, ettei tuntunut niin hurmiollisekta. Onko jollekin käynyt näin?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pystynyt rakastua uudelleen ja nyt alkaa olla jo liian myöhäistä. Ihastua voi, mutta että rakastua.

Vierailija
2/13 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en pystynyt rakastua uudelleen ja nyt alkaa olla jo liian myöhäistä. Ihastua voi, mutta että rakastua.

Millä tavalla liian myöhäistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko peli siis menetetty miehen osalta kokonaan?

Vierailija
4/13 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa'a. Usko tai älä, miehetkin ovat yksilöitä eivätkä tule jostain miestehtaalta Kiinasta. Joku mahdollisesti voi "rakastua uudelleen", joku toinen ei... Ja aika paljon riippuu varmaan kontekstista.

Vierailija
5/13 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet voivat rakastua uudelleen, mutta miesten rakkaus on erilaista kuin naisten.

Vierailija
6/13 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet voivat rakastua uudelleen, mutta miesten rakkaus on erilaista kuin naisten.

Mitä tarkoitat tällä?

Vierailija
7/13 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saada mies ihastumaan/ rakastumaan uudelleen?

Vierailija
8/13 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
9/13 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten saada mies ihastumaan/ rakastumaan uudelleen?

Jos häntä ei sinun seura kiinnosta niin etsi parempaa seuraa.

Vierailija
10/13 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi. Rakkauden kohde vain vaihtuu.

Vierailija
11/13 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehethän juuri tekee sitä, että ottaa yhteyttä joskus muutaman kuukauden tai vuoden päästä. Kun sinä olet jo ihan muualla. Mun yksikin ex halusi tavata joskus n. 20 v jälkeen. Silloin joskus oli väkivaltainen ja jätti minut.

En vastannut.

Vierailija
12/13 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli rakastunut, mutta ei johtanut parisuhteeseen? Varmaan riippuu, oliko esteenä sinä vai hän. Jos ei ollut eka kerralla hurmiollista, mikä on nyt eri tavalla, että voisi olla tällä kertaa hurmiollista? Jonkin täyttyy muuttua isosti, että voisi olla mahdollista. Kannattaa siirtyä seuraavaan mieheen.

Vierailija
13/13 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli rakastunut, mutta ei johtanut parisuhteeseen? Varmaan riippuu, oliko esteenä sinä vai hän. Jos ei ollut eka kerralla hurmiollista, mikä on nyt eri tavalla, että voisi olla tällä kertaa hurmiollista? Jonkin täyttyy muuttua isosti, että voisi olla mahdollista. Kannattaa siirtyä seuraavaan mieheen.

Hyvä kysymys.

Jos mies olisi niin halunnut, olisi hän sen tehnyt. Jos minä olisin niin halunnut, olisin minä sen tehnyt.

En luottanut itseeni tarpeeksi, syynä ristiriitaisuudet miehen käytöksessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan