Mikä reppu yläasteen aloittavalle tytölle? En suostu ostamaan muotireppua
Meillä on linjaus, että muotitavaraa ei osteta ja massamuotiin ei mennä mukaan. Mikä reppu olisi hyvä? Mielummin sellainen, että ei olisi luokassaan muilla.
Kommentit (31)
Millanen on muotireppu nyt? Pussukan lisäksi?
Nyt on muotia ottaa joku vanha kerhorepun tapainen käyttöönsä. Toivottavasti ap.n lapsella on sellainen tallessa.
värkkää vittu muovipussista reppu
Mun äiti oli yhtä vittumainen kuin sä. Ei mitään muotijuttua voinut saada kun siihen kuitenkin kyllästyy kohta. Ihan sama juttu harrastusten kanssa, mitä niitä hankkimaan kun kuitenkin kohta kyllästyy. Jäi kuule ihan oikeat traumat ja omille lapsille en ole tehnyt samanlaista karhunpalvelusta.
Mutta sähän olet provo, eikö?
Itse en juuri muotia seuraa, mutta jos ostan esim uudet kengät, niin en todellakaan jää miettimään onko ne muodissa vai ei! Samoin teinit (13, 15, 17v) saavat ostaa vaatteita oman maun mukaan! Ei tietenkään mitään 200€ housuja tms ellei itse säästä. En ymmärrä aloittajaa. Miksei teini saa valita reppuaan itse?! Hyvä reppu/laukku voi hyvin pysyä koko yläasteen tai kauemminkin!
Vierailija kirjoitti:
värkkää vittu muovipussista reppu
Älä nyt, mä käytin pari päivää muovipussia yläasteella, kun reppu oli unohtunut mummolle enkä heti päässyt hakemaan =D Ja ei, en suostunut käyttämään mitään vanhaa reppua. Jälkikäteen mietin, että mikä vika pari v vanhassa mukamas oli.. hyvät naurut tosin tuli!
Poika valitsi yläasteelle repun adidas ja sillä repulla meni lukio ja näyttää menevän yliopistokin.
Ostat kaikki muutkin jutut ja vaatteet mahdollisimman epämuodikkaina. Vähitellen lapsesi haluaa lopettaa koko koulun, kun tuntuu tarpeeksi ettei kuulu joukkoon. Sitten ei enää tarvita mitään reppua, eikä tarvitse miettiä millaisen repun ostaa. Mitä väliä sillä oikeastaan on, kunhan sinä olet saanut pitää kiinni sun reppuperiaattestasi?
Haglöfs corker. Reppu eikä mikään säkki
Käviskö se vanha edelleen, jos ei kuitenkaan saa mitä haluaa, niin mitä välii?!