Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä reppu yläasteen aloittavalle tytölle? En suostu ostamaan muotireppua

Vierailija
04.08.2016 |

Meillä on linjaus, että muotitavaraa ei osteta ja massamuotiin ei mennä mukaan. Mikä reppu olisi hyvä? Mielummin sellainen, että ei olisi luokassaan muilla.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käviskö se vanha edelleen, jos ei kuitenkaan saa mitä haluaa, niin mitä välii?!

Vierailija
22/31 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millanen on muotireppu nyt? Pussukan lisäksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti Kånken

Vierailija
24/31 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on muotia ottaa joku vanha kerhorepun tapainen  käyttöönsä. Toivottavasti ap.n lapsella on sellainen tallessa.

Vierailija
25/31 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

värkkää vittu muovipussista reppu

Vierailija
26/31 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti oli yhtä vittumainen kuin sä. Ei mitään muotijuttua voinut saada kun siihen kuitenkin kyllästyy kohta. Ihan sama juttu harrastusten kanssa, mitä niitä hankkimaan kun kuitenkin kohta kyllästyy. Jäi kuule ihan oikeat traumat ja omille lapsille en ole tehnyt samanlaista karhunpalvelusta.

Mutta sähän olet provo, eikö?

Vierailija
27/31 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en juuri muotia seuraa, mutta jos ostan esim uudet kengät, niin en todellakaan jää miettimään onko ne muodissa vai ei! Samoin teinit (13, 15, 17v) saavat ostaa vaatteita oman maun mukaan! Ei tietenkään mitään 200€ housuja tms ellei itse säästä. En ymmärrä aloittajaa. Miksei teini saa valita reppuaan itse?! Hyvä reppu/laukku voi hyvin pysyä koko yläasteen tai kauemminkin!

Vierailija
28/31 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

värkkää vittu muovipussista reppu

Älä nyt, mä käytin pari päivää muovipussia yläasteella, kun reppu oli unohtunut mummolle enkä heti päässyt hakemaan =D Ja ei, en suostunut käyttämään mitään vanhaa reppua. Jälkikäteen mietin, että mikä vika pari v vanhassa mukamas oli.. hyvät naurut tosin tuli!

Vierailija
29/31 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika valitsi yläasteelle repun adidas ja sillä repulla meni lukio ja näyttää menevän yliopistokin. 

Vierailija
30/31 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat kaikki muutkin jutut ja vaatteet mahdollisimman epämuodikkaina. Vähitellen lapsesi haluaa lopettaa koko koulun, kun tuntuu tarpeeksi ettei kuulu joukkoon. Sitten ei enää tarvita mitään reppua, eikä tarvitse miettiä millaisen repun ostaa. Mitä väliä sillä oikeastaan on, kunhan sinä olet saanut pitää kiinni sun reppuperiaattestasi?

Vierailija
31/31 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haglöfs corker. Reppu eikä mikään säkki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi