Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nyt pari kertaa lukenut synnyttäneen olevan tiukempi ja tiedän mistä se niissä tapauksissa on johtunut.

Vierailija
04.08.2016 |

Siitä, että synnyttänyt tiedostaa, että alapään kunnossa pitämisen edellytykseksi on tehtävä jotain. Sen vuoksi synnyttänyt jumppaa ahkerammin kuin synnyttämätön ja näin myös on paremmassa kunnossa alapäästään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä värkkiään ei käytä ei se pysy kunnossakaan. Paras keino on harrastaa seksiä! Monipuoliset asennot eikä mitään lahnailuja. T. Neljän äiti

Vierailija
2/9 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa harjoittaa lantionpohjalihaksia on orgasmi. Jos siis miehet haluatte tiukkaa, antakaa niitä orkkuja ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa syy jos se on tiukempi on se että se kursittiin tiukasti kasaan.

Vierailija
4/9 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa syy jos se on tiukempi on se että se kursittiin tiukasti kasaan.

Niin, jos ei tiedä naisen anatomiasta mitään eikä ole koskaan kokeillut yhdyntää, voi ehkä kuvitella, että kursimisesta olisi jotain hyötyä. Mutta kun ei ole. Emätin on supistuvat ja laajentua lihasseinäinen putki, eikä sitä voi oikein kursia semmoiseksi, että se tuntuisi yhdynnässä tiukalla.

Vierailija
5/9 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä kun niin moni ei tajua että emätin voi olla ns. väljä vaikka ei olisi koskaan synnyttänyt. Ja juuri siitä syystä se voi olla synnyttäneellä tiukempi kuin synnyttämättömällä eikä siinä ole mitään outoa.

Vierailija
6/9 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se johtuu siitä, kun repesin välilihasta, ja ommellut lääkäri itsekin sanoi vitsaillen että pistää vähän isännäntikkiä niin on entistä tiukempi. Ja tosiaan, vaikka se itse emätin ei ole tiukempi, voi olla jopa väljempi kuin ennen, niin emättimen aukko on tikkien takia niin tiukka että aluksi aina vehkeen laittaminen jopa sattuu. Mies nauttii kovasti tästä uudesta tiukkuudesta, jonka hintana on tosin se että mua aina ekat työnnöt viiltää ja lisäksi pidemmässä panossa limakalvo aina hankautuu kipeästi rikki siitä arven kohdalta.

Vierailija
7/9 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla se johtuu siitä, kun repesin välilihasta, ja ommellut lääkäri itsekin sanoi vitsaillen että pistää vähän isännäntikkiä niin on entistä tiukempi. Ja tosiaan, vaikka se itse emätin ei ole tiukempi, voi olla jopa väljempi kuin ennen, niin emättimen aukko on tikkien takia niin tiukka että aluksi aina vehkeen laittaminen jopa sattuu. Mies nauttii kovasti tästä uudesta tiukkuudesta, jonka hintana on tosin se että mua aina ekat työnnöt viiltää ja lisäksi pidemmässä panossa limakalvo aina hankautuu kipeästi rikki siitä arven kohdalta.

Oliko mieslääkäri?

Vierailija
8/9 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko mieslääkäri?

Oli joo, ja jotenkin ärsytti siinä tilanteessa kun naureskelivat mieheni kanssa siinä niitä isännäntikkijuttuja, kuin olisivat hyvätkin kaverit. Miesten kesken samassa juonessa. Sen verran väsynyt olin 14 tuntia kestäneestä synnytyksestä etten jaksanut ärtymystäni kylläkään ilmaista ;)

Vierailija
9/9 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin kyllä sanonut, että jos nyt ei kuitenkaan. Toi rajoittaa seksielämää. Seksin ei ole tarkoitus sattua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi