Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi H*lvetti noita nykyisiä tupakka-askeja!

Vierailija
04.08.2016 |

Tänään ennen töitä kävin abc:lta ostamassa tutun Pall Mallin sinisen ja ihmettelin, että toppa ja sen muoto ja väri näyttää hieman muuttuneen. Sit siinä olikin kuva kaulasta, jossa on reikä (näytti hieman persereiältä siinä). Rupesin miettimään, et hyi hitto en halua ostaa näitä enää ja eihän tämmösten kanssa kehtaa enää missään olla, terassit yms. Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Rupesi se kyllä oikeasti mietityttämään myös, että mitähän järkeä tässäkin touhussa on. Vois yrittää alkaa olemaan ilman ja toivonkin, että topan hinta nousisi nyt nopeasti sinne 8-10 euroon niin sit loppuisi oma käyttö nopeasti. m26

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että mietin myös sitä kuinkahan paljon tupakkayhtiöitä mahtaa v*tuttaa nämä uudet säädökset :D -ap

Vierailija
2/75 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa se lopettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

elä polta, exä kuoli toissapäivänä keuhkosyöpään.

Vierailija
4/75 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se "tupakointi lisää impotenssiriskiä" on huikea - alaston mies sikiöasennossa sängyssä :D

Vierailija
5/75 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joutuvat lisäämään entistä enemmän riippuvuutta lisääviä aineita ettei myynti romahda.

Onhan tupakointi täysin järjetöntä puuhaa.

Vierailija
6/75 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse retkahdin vuosien tauon jälkeen (petti mielenterveys muista syistä) ja nyt yritän taas lopettaa, lopullisesti. En ole vielä nähnyt näitä askeja, viimeistään silloin lopetan. Toivottavasti aikaisemmin jo.

Vierailija
7/75 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollu polttamatta herranen aika (tajusin just äsken itekin) puol vuotta nyt sunnuntaina!! Ap toi sun toinen kommentti... Ihan totta! :D Taitaa myynti tippua roimaan vauhtiin...

Vierailija
8/75 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se "tupakointi lisää impotenssiriskiä" on huikea - alaston mies sikiöasennossa sängyssä :D

Mulla seksisuhde on esinahan ja etusormen välinen hutera liitto. Jos loppuis halut ja kyvyt kokonaan, olisi paljon parempi :) m32

Vierailija
9/75 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et sä kyllä mikään oikee röökaaja oo, jos tupakkiaskin ulkonäkö tai hinta häiritsee niin paljo että aattelet lopettaa. Naurettavaa pelleilyä

Vierailija
10/75 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot idiootti kun poltat ja heität rahaa roskiin.

Vierailija
11/75 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et sä kyllä mikään oikee röökaaja oo, jos tupakkiaskin ulkonäkö tai hinta häiritsee niin paljo että aattelet lopettaa. Naurettavaa pelleilyä

Mulla menee se pari toppaa viikossa, et ihan olet oikeassa siinä, että en hirmu röökaaja olekaan, mut omilla tuloilla kyllä tuo esim. 5e nousu vaikuttaisi ostopäätökseen. Vaihtoehdot olisi lopettaminen tai sit joltain kaiffarilta ostaisin venäläistä röökiä. Niitä myyjiäkin kyllä tiedän, jotka käy hakee sieltä auton täyteen ja myy sit melko isolla voitolla. -ap

Vierailija
12/75 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi poltan sätkää. Vai tuleeko nuo niihinki?

Vierailija
13/75 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi poltan sätkää. Vai tuleeko nuo niihinki?

Siitä en ole kyl ihan varma. -ap

Vierailija
14/75 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne kuvat niin haittaa niin osta kaupasta semmonen vähän kalliimpi peltirasia, jossa on röökiä esim. Marlboron ja sit kun olet polttanut niin säilytä se peltirasia ja siirrät sit tupakkas aina siihen. Mulla oli inttikikka tuo, niin säilypähän tupakat leireillä ehjänä.

Vierailija
15/75 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kuvat on niin naurettavia, että vois alkaa liimailemaan niitä ympäri kaupunkia. Mikään tupakointi ei vastaavaa saa aikaan, kun kuvat  on otettu tyyliin cracknisteistä.

Vierailija
16/75 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskahan saadaan samanlaiset varoitukset karkkipusseihin, kun tietous sokerin haitoista lisääntyy? :D

Vierailija
17/75 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö palata siihen entisaikaiseen tapaan, jolloin tupakit olivat tyylikkäässä metallirasiassa? Tässähän olisi nyt business opportunity jollekin yrittäjälle. Koristellaanhan kännykätkin kuorilla, miksei tupakit voisi olla sellaisessa ohuessa rasiassa mihin menee 10 sätkää?

Vierailija
18/75 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas äiti kuoli juuri keuhkosyöpään, joka oli levinnyt muuallekin.

Vierailija
19/75 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös lihapaketteihin voisi laittaa kuvat tuotantotavoista, voisi aika moni löytää veganismin ilot äkkiä. Tai ainakin alkaisi luomu yms. eläinten parempi kohtelu myydä paremmin.

Vierailija
20/75 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee se pari toppaa viikossa, et ihan olet oikeassa siinä, että en hirmu röökaaja olekaan, mut omilla tuloilla kyllä tuo esim. 5e nousu vaikuttaisi ostopäätökseen. Vaihtoehdot olisi lopettaminen tai sit joltain kaiffarilta ostaisin venäläistä röökiä. Niitä myyjiäkin kyllä tiedän, jotka käy hakee sieltä auton täyteen ja myy sit melko isolla voitolla. -ap

Kyllä venäläisissä röökiaskeissa on vähintään yhtä karmaisevia kuvia.

Eikös toppa ole se pakkaus jossa on 10 askia?

Eli jos polttais pari toppaa niin sehän olis ihan hirvee ketjupolttaja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme