Uusi Seiska: yhteiskuvat Jenni Vartiaisesta ja Elias Kaskisesta Löylyn terassilla. Taitaa se olla kuiteskin totta tuo omituinen suhde...
Aiemmat yhteiskuvat Jennistä ja Eliaksesta olivat ne käsitellyt fotosopatut höpöhöpökuvat Loirin konsertista viime vuodelta. Sittemmin tälläkin palstalla on epäilty että kyseessä olisi jokin levy-yhtiön huijaus Eliaksen uran edistämiseksi. Uudessa Seiskassa kuitenkin kerrotaan että Jenni ja Ellu kävivät avoimesti Löylyn terassilla männä viikolla eivätkä pelänneet jutella muiden asiakkaiden kanssa ystävällisesti, ja mm. naapuripöydän koira kiinnitti heidän huomion. Niinpä: 24v poika ja 33v nainen, puumailu kunniaan.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Näkeekö niitä kuvia mistään vai pitääkö ostaa lehti?
Ei näe eikä pidä ostaa lehteä.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tiedä Elias tai hänen mutsinsa mihin skeidaan on Ellu mulukkunsa työntänyt. Ei olisi kannattanut, tulee vielä katumaan katkerasti kun JV siirtyy ns. eteenpäin.
P.S. Tiedän mistä puhun
Ei enää millään jaksaisi näitä sinun juttuja. Katoa.
Aika jännä nähdä Jenni onnellisena jonkun miehen kanssa melkein julkisesti. Jukan kanssa ei liikkunut yhdessä tai ainakaan ei paparazit saaneet heistä kuvia. Nyt ei tyrkytä suhdettaan muttei myöskään hysteerisesti piilottele.
Vierailija kirjoitti:
oksettavaa..
Mikä on oksettavaa, valaisetko vähän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oksettavaa..
Mikä on oksettavaa, valaisetko vähän?
"Oksettava" on ehkä turhan voimakas ilmaus mutta minä en ymmärrä miksi aikuiset keski-ikäiset naiset iskee nuoria pikkupoikia. Siis ymmärrän että sängyssä on hauskempaa mutta ei näistä suhteista mitään avioliittoja tai perheitä tule. Niin kuin tämäkin: eiköhän Elias löydä kohta ikäistänsä seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Aiemmat yhteiskuvat Jennistä ja Eliaksesta olivat ne käsitellyt fotosopatut höpöhöpökuvat Loirin konsertista viime vuodelta. Sittemmin tälläkin palstalla on epäilty että kyseessä olisi jokin levy-yhtiön huijaus Eliaksen uran edistämiseksi. Uudessa Seiskassa kuitenkin kerrotaan että Jenni ja Ellu kävivät avoimesti Löylyn terassilla männä viikolla eivätkä pelänneet jutella muiden asiakkaiden kanssa ystävällisesti, ja mm. naapuripöydän koira kiinnitti heidän huomion. Niinpä: 24v poika ja 33v nainen, puumailu kunniaan.
Kys. henkilöt ovat mulle käyt. kats. tuntemattomia, mutta kai tiedät, ap, että jos kuvaat heidän suhdettaan omituiseksi, se on havainto sinusta, siitä, mitä sinä pidät omituisena, ei noiden kahden suhteesta?
Et perustele millään sitä, miksi pidät noiden suhdetta omituisena. Olen ymmärtänyt, että "puumat" ovat lähempänä 50:tä tai yli, eivät kolmikymppisiä.
Siis mitä helvettiä? 9vuoden ikäero? Big deal.. Menkää kotiinne itkemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kys. henkilöt ovat mulle käyt. kats. tuntemattomia, mutta kai tiedät, ap, että jos kuvaat heidän suhdettaan omituiseksi, se on havainto sinusta, siitä, mitä sinä pidät omituisena, ei noiden kahden suhteesta?
Et perustele millään sitä, miksi pidät noiden suhdetta omituisena. Olen ymmärtänyt, että "puumat" ovat lähempänä 50:tä tai yli, eivät kolmikymppisiä.
Jos aikuinen nainen nussii pikkupoikaa, se on varsin omituista ja tuomittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos aikuinen nainen nussii pikkupoikaa, se on varsin omituista ja tuomittavaa.
Mistä lähtien 24-vuotias mies on ollut pikkupoika :D hanki sinäkin nyt elämä
No ei kukaan ole väittänytkään että olisi säveltäjä, vaan sanoittanut monta virttä. Onpas sinulla kova tarve haukkua pystyyn myös Eliaksen mutsi joka ei käsittääkseni ole pahaa sulle tehnyt. Toki voit oikaista virheet mutta kirjoittamasi sävy on kummallisen hyökkäävä.