Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen kannattaa aina luottaa vaistoonsa

Vierailija
04.08.2016 |

Nyt vuoden sinkkumarkkinoilla olleena naisena ja muutamia tapaamisia läpikäyneenä olen oppinut entistä enemmän luottamaan vaistooni ja samalla olen oppinut pelimiesten maailmaa. Kaikki eivät suinkaan edes ole seksin perään, onneksi, ja se taas kertoo arvostuksesta naista kohtaan. On tapailtu, mutta ei edetty seksiin ja sitten näkemiset loppuneet, kun se jokin puuttuu.Yhden kanssa oli pelkkä seksisuhde pari kk ja tavattiin vain hänen luonaan n. 5x.
Räikein tapaus oli viimeisin tapailu nyt kesällä. Mies kertoi olevansa ja olemukseltaan olikin lupsakka maalaispoika ja gentleman. Sanoi olevansa hyvin vakavissaan kanssani ja yhtään tapaamista ei peruttu. Kaikki sujui oikein hyvin, seksikin. Hänestä välittyi kiinnostus, josta aina mainitaan, että miehen kiinnostuksen kyllä huomaa. Edellinen 10v kestänyt suhde alkoi samalla tavalla. Mies oli kiinnostunut vielä edellispäivänä, mutta sitten alkoi joku etääntyminen. Samaa oli jokaisen aiemman kohdalla ja vaistoni kertoi, että tämä ei johda mihinkään hyvään. Yksikään ei suoraan kertonut, vaan kysyin,onko jotain vialla. Kyllähän se vastaus sitten joka kerralla olikin sitä, mitä olin uumoillut. 3/4 miehestä hehkutti kauneutta, älykkyyttä ja huumoriani. Mutta joku tärkeä vaan puuttui.Näin se menee. Onko kohtalotovereita?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niinhän se usein on, että joutuu toteamaan, että se jokin puuttuu, eikä siinä mitään. Hyvä, että ihmiset ovat rehellisiä.

Omalla kohdalla räikein juttu tapahtui nettitreffeillä, kun mies kertoi olevansa vapaa ja valmis vakavaan suhteeseen, mutta sitten paljastui, että olikin naimisissa. Ällöttää ja harmittaa koko juttu. Olin niin sinisilmäinen. En tajunnut, että joku voi valehdella noin vakavasta asiasta. Mies kaiken lisäksi ulkoisesti kunnollisuuden perikuva, samoin elämäntavoiltaan jne, paitsi just tuo, että etsi seuraa, vaikka oli naimisissa. Sehän kertoo todella rumasta sisimmästä, valmiudesta käyttää toista häikäilemättä hyväksi. Miehellä oli osittain ehkä tällaisia tapaamisia varten ns. poikamiesasunto, jossa ei todellakaan ollut mitään merkkejä avioelämästä. Nythän on tietysti helppo tarkistaa ihmisten taustoja netin avulla, mutta en silloin tehnyt sitä. Tästä on aikaa jo yli kymmenen vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi