Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työsopimus päättyy joulukuussa, mutta työtehtävät jo nyt!

Vierailija
04.08.2016 |

Määräaikainen sopimukseni päättyy joulukuussa. Ei ole kuulemma enää tarvetta näin monelle rivityöntekijälle, mikä on työmäärän puolesta ymmärrettävää - nytkin on paljon löysää aikaa työpäivässä.

Nyt pomoni on on tehokkaana delegoinut työtehtäväni jo eteenpäin! Yksi ajaa raporttini, toinen jatkaa aloittamaani projektia jne. Tällä hetkellä minulla ei ole töissä tekemistä kuin noin 1-2 tuntia päivässä. Joulukuuhun olisi silti tarkoitus istua täyttä päivää. :/

Mitä tässä nyt tekisi? Olen käyttäny ajan hyödyksi hakemalla muita töitä, hiomalla cv:tä ja hakemuksia sekä hoitanut mm. laskuja, lasten harrastusasioita ja kaikkea "omia juttuja" työpäivän aikana. Saahan ajan kulumaan näinkin, mutta tuntuu vähän väärältä.

Pomo sanoi että joulukuuhun asti tosiaan "töitä on". Käytännössä minulle maksetaan seuraavat 4 kk istumisesta.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa järjestelyä pomolta. Etsit niitä muita töitä ja kun löydät, olet vapa ottamaan paikan vastaan jolloin päätätte määräaikaisen sopimuksesi yhteistuumin. Sitä se ehkä toivoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla